Selasa, Ogos 12, 2008

kenapa nrina si tulip manis

Aku nak bitau lak nape aku namakan blog aku nrina si tulip manis. Mulanya aku letak nrina je sbb itu dah kira cam sinonimlah dgn nama aku...malas nak eja panjang2 so letak nrina je. Nama sebenar aku nrina hehe. aku ada 2 email yahoo...mula2 aku pakai tulip manis. Aku suka tulip mmg dari aku sekolah rendah. Tak tau ler nape tapi mmg suka giler rasanya. Sbb bunga tu cantik, bersih berseri-seri hehe...cam aku ker? tak ah...bunga tetap bunga..aku tetap aku..

So aku letaklah tulip manis digabungkan dgn aku yg manis ni...iye ker? agaknyalah...so nama tulip manis ni dah lama dah aku pakai sejak aku berkenalan dgn internet ni...so sayang nak buang so aku gabungkan jelah nama nrina & tulip manis ni...

Pasal nama zoff tu nama tu suami yang punye ehehe...nama dia zoff tapi lagi dulu mmg dikenali sebagai zoff so letaklah nama zoff cam sedap je bunyi...zoffnrina... zoff n rina hehehe...bolehlahkan...

inilah gambar2 tulip yang boleh buat aku giler jap hehe...
















(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...