Isnin, Ogos 25, 2008

Dapat gak lepas rindu...

Hehehe...tadi dapat gak aku lepaskan rindu dgn hubby yang jauh nun di seberang laut...pakai webcam kat skype...mmg bagus ler kemudahan tu...dia pun dah beli webcam so dapat ler tengok dia kat sana...puas dia tunjuk hotel dia tinggal. Tapi malam mana nampak pemandangan luar...sampai tercabut wayar kat webcam tu...hehehe...

Zikry & Zarfan pun rasa pelik ayah dia ada dlm komputer...nak pegang tak leh so dpt bercakap jer ler...Zikry ler rajin borak pasal dia je yg reti bercakap walaupun merepek2 jer dia bercakap..Zarfan hanya tahu lambai jer...

Memula ada masalah sikit tak boleh tengok gambar aku...aku nampak gambar dia kat sana...puas dah aku godek laptop aku tu...tak tau ler camne leh jadi camtu..tension gak tadi..dia lagi tension sbb dah berkobar2 beli tu semua semata2 nak tengok muka kitorg online kat komputer...

Tapi tetibe jer bleh plak..ntah ape yg aku buat pun aku tak tau...semua cam kebetulan jer...kebetulan tak leh pastuh kebetulan leh plak..hish..ni ler buta it gamaknye...tau gune komputer tapi pasal setting metting ni aku tak gheti ape pun..tau tenet jer hehehe...itupun yg mana aku tau jer ler...byk lagi yg aku tak tau...

Macam blog ni ler...punyelah dah lama ada tapi aku baru nak mencuba...sebelum ni kalau aku tau kan best...tak kisahlah asalkan aku dah menjinakkan diri ke arena blog nie..jinak ke aku nie..apsal lak perkataan jinak...itu bukan utk haiwan ker...ntah ler...

Oklah...yg pasti aku happy dah sekarang ni tapi sakit masih sakit lagi...esok aku nak g klinik ler scan sikit kat badan aku nie..ntah2 ada tulang rusuk aku yg patah pasal aku ni asyik batuk jer...ada kene mengena ke..takde pun takpelah..janji aku nak doktor tu selesaikan cepat masalah aku nie...sakit woooo...

Tadi aku kuar g Jaya Jusco...kata offer konon tapi aku tengok camtu gak harganye...tapi aku membeli belah hampir rm200 gak...ntahlah...bukan beli ape sgt pun...setakat beras, susu budak, brg kelengkapan aku, roti hmm...

Sebenarnya tujuan aku g jusco..aku nak makan grilled chicken chop...fuuhhh...selera aku mmg memuncak sekarang ni..nak balas dendam...kang dah puasa payah lak nak g kuar makan...hehehe..maaf abang terpaksa minta duit tambahan tadi sbb takut tak cukup duit nak makan jer tadi hehehe...

Budak2 ni biasalah aku belikan Happy Meal...kasi happy lebih lagi...dapat makan dapat hadiah...so happylah..

Tapi seksa gak bawak budak2 ni g jenjalan tanpa ayah dia..dgn tahap kesihatan aku yg setengah2 nie. Selalu mmg aku tak kuasa punye...pasal ngidam nak makan punye pasal aku dayakan gak tenaga nie...

Macam2 kerenah diorg buat...siap terbang atas lantai pun ada..aduuuhhhhh..tension..sape tengok mesti kata uih penyabarnye ibu dia...PENYABARRRR...jap lagi aku bagi penampar kat diorg tu...ni tahan jer hati nie...berasap jer kepala nie...aku nak marah sgt pun mana bleh pasal aku kan tgh sakit...tak leh nak gerak kuat2...so nak pukul pun cam tak sakit jer ler...

Hmm itu ler kerenah anak2 aku...lelaki semuanye...2 org je..tapi dah macam 10 org...tapi alhamdulillah Zikry dah leh bercakap dan paham apa kehendak aku...so kira dia jadi pembantu aku gak...lagipun kalau tgh bosan..layan dia borak pun ok gak...walau ke laut pun ape dia cerita...janji aku ada kawan borak huhuhu...

Ini sajalah kisah di waktu ini...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

Tirana berkata...

Salam Rina...

Elok sangat la tu..cepat-cepat gi jumpa doktor untuk ubatkan sakit..jangan dibiarkan melarat.. Hehehe..kak tirana ada doktor dalam rumah so tak kisah sangat la..

biskutrajin berkata...

sy pon mengalami prob yg same stiap kali balik umah...ade 3 org adik yg hyperactive nk kena handle..hehe

13may berkata...

Salam,
Thanks for visiting my blog :)

Tanpa Nama berkata...

hikhikhik..
rupanya anak akak sumanya hero2 ye..
wahh..
mesti meriah rumah kan..
lalalala..

=)

Hatiku...