Isnin, Ogos 11, 2008

Ape aku dah buat ni...

Kerja aku hari ni mengedit blog aku sendiri sampai hilang semua pastuh ada balik. Macam biskut lak...aku dah nak nangis dah tadi ingatkan dah hilang semua tapi disebabkan pendirian aku yang tak suka bertanya...aku berusaha sendiri carik sbbnyer... Tu yang ada balik tu ingatkan macam magic je tapi sebalik ape yang berlaku mesti ada sebab...

Padan muka aku yang telah membuat aku cuak jap tadi hehe...so sekarang aku ubah ler semua nnti ada masa aku ubah lagi...bukan ape..aku nak tido kang mesti tak leh tido pasal batuk ni tak henti2..jap2 bangun nak g tandaslah..makan ubatlah..so lebih baik tak yah tido..kang dah penat sgt baru tido so aku tak batuklah masa tu sbb dah tido hehe..

Hari ni aku pergi kenduri kawin kat muar pastuh balik kampung kat Felda Bukit Senggeh. Penat tu mmg penat sbb aku yg tgh tak sihat ni tapi jenjalan bagus gak utk hilangkan tension.

Tapi ada perkara yang lebih buat aku sakit hati...kesian mak dan baba aku disebabkan kejahilan diorg ada org yg cuba amik kesempatan...malah org yang amik kesempatan tu bukan orang lain tapi cucu dia sendiri...camna tu ek...

Ceritanya camni...aku heran gak sbb aku baru topup hp mak aku tu 3 hb ogos hari tu..tapi bila aku cek 8hb ogos dah tinggal rm1 lebih..aku bukan topup rm10 tapi rm30 tau..tak sampai seminggu dah tinggal rm1 lebih...ape ke jadahnya diorg pakai sampai camtu dasyat..aku sendiripun susah nak abihkan rm10 dlm masa seminggu. So aku syak ada org share topup dari hp mak aku ni...so aku ape lagi terus call hotlink dan tanya camne nak cek statement..nasib baik ada caranya so apa yang aku syak sememangnya betul...so org yang paling disyaki adalah anak buah aku sendiri...sedih mmg sedih...tak sangka dia tu pompuan...tak simpati ke dgn datuk nenek yang tua dan tak tau ape2 pasal hp ni...aku rasa nak tampar muka dia sekarang jugak...tapi takpelah sbb dia anak org biarlah mak bapak dia yg ajar...aku nnti akan ajar anak aku agar tidak menjadi pencuri dan menyusahkan org tua terutamanya ahli kelaurga...

eh panjang lebar lak aku cerita tapi geram masih ada ni...geraaaammmmm sgt...dia hingat dia boleh tipu org ke konon dah pandai sgt ler bila leh delete segala msj kat hp tu...ish aku mmg tak sangkalah...

Oklah buat masa ni...dah letih nak tido...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...