Ahad, Ogos 31, 2008

Kepulangan suami tercinta..

Akhirnya suamiku pulang jua...punyelah rindu. Aku amik dia kat Seremban pasal itu permintaan dia..10 hari leh tunggu tapi lepas turun kapal terbang tak leh tunggu lama nak tengok keluarga hehehe...

Abang ipar aku amik kat LCCT so aku tunggu kat rumah kakak aku kat Seremban jerlah. Sebenarnya aku lewat giler keluar rumah pasal nak kemaskan rumah agar nampak kemas dan ada kelainan bila dia balik. Badan aku walaupun sakit tapi bolehlah kemas sikit2...dgn pertolongan anak2 aku nie jugak..leh gak dia tolong kemaskan brg mainan dia hehe..

So dah sampai sana tak lama pastuh tu baliklah suami dgn abg ipar...anak2 mmg terjerit2 panggil ayah...aku hmm salam cium tangan je hehehe...

Dia ada belikan kek brownies yg aku dah lama idamkan tu...dulu beli gak tapi tak dapat makan yang mocca tu..so dia beli byk ler kek mocca tu..tak ler aku merajuk lagi hehehe...

Pastu dia ada belikan aku telekung..mmg cantik gilerlah..klu ikutkan aku..takdenye aku nak beli tapi dah dia belikan syukur alhamdulillah..mahal tu rasanye pasal byk sulam..tq ayah..
Anak2 plak dpt baju...cantiklah lagi pulak kualiti kain dia leh tahan lama...pandai gak dia belibelah tanpa ada aku..selalu klu kat sini..takde kuasanye dia nak memilih2 nie...

So terhapuslah segala rindu yg mengacau di lubuk hatiku ini cheh...dah jumpe abe..hehe..dpt peluk..dan kacau dia...hehe..


lauk yg aku masakkan pada keesokan harinye...sambal tumis udang petai

Ni plak Masak Lemak Udang..

Resit beli kek brownies tu...dlm rm11 kot harga dia..

Zikry makan kuih donut kakak aku yg kat Seremban tu..dia panggil kuih O..suke sgt..

Dak Zarfan yang posing tapi blur...

Zikry buat peace tapi tak nampak lak tangan dia...mama tak pro ler abang..

Sulaman telekung yang hubby belikan..cantik sgt..

rupe keseluruhannye..

Potongkan kek tapi dia ngadap sorang je...tamak namanya..

Tengok dlm mulut penuh tapi masih pandang dlm pinggan lagi...pak kallah mulut tu kecik..klu tak habis semua dgn pinggan2 nak masuk mulut dia..ehehe..

ala2 berkawat sambil makan hehe..

Ni ler dia kek brownies yang suatu hari dulu buat aku merajuk pasal dia tak belikan...

Ada 2 jenis je yg dia belikan...tu je yg best kot..

Kartika Sari...katanya kek ni popular kat sana..

ni Almond...best gak rasa dia tapi yg mocca lagi best pasal kacang hazel dlm kek..

Separuh je pasal separuh bakal masuk perut hehe...

Ni dia sebelum masuk perut kitorg...tak tahan godaan tu..

Hubby dgn 2 org pekerja di sana yang pernah dtg M'sia..

Lokasi tempat kerja dia..lum siap lagi..

Abe ku posing kat singki..dapurlah tu...

kat katil ler pulok...

suke gambar ni jelas tak jelas hehe...

byk nyer beca...


Tempat membeli belah kat sana kot..


Posing kat luar..letak camera kat tembok katanya hehe..

Sorang je jenjalan..takde kawan..

ni gambar sehari sebelum pergi ke sana...tgh solat tengok camera lak...dah tu tak tau buat cam ayah dia peluk tubuh je hehe...

Khusyuk ikut ayah solat...

Masa aku g klinik sbb sakit..budak2 ni buat nakal kat sana...

Sempat peace 1 jari tu kat aku..

Suke mama amik gambar dia...

Zikry yang mcm ala2 ganez gitu...tak takut..


ni ler dia meja yg aku ceritakan hari tu..pasang sendiri..berposak2 tapi akhirnya inilah hasilnye...aku puas hati hehe...



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

1 ulasan:

biskutrajin berkata...

wah...sonok die ye..heheh

Hatiku...