Isnin, Ogos 04, 2008

Mengenai diriku...


Aku ^ - ^

^-^ ~ Aku seorang yg pendiam, pemalu tapi kengkadang tak jugak tgk keadaanlah.

^-^ ~ Aku suka memandu kereta..dah hobi kot.

^-^ ~ Aku pantang dok rumah yg takde alas kaki..klu kat hotel..towel ler yg jadi mangsa..

^-^ ~ Aku suke sgt jenjalan..nak2 window shooping..itu hobi semua pompuan kot.

^-^ ~
Aku tak suka labah2 dgn semut...labah2 sbb aku takut tapi semut tu aku benci sgt sbb selalu nyusahkan aku..habis makanan aku dihurungnyer. Klu sedappun tunggu ler tuan dia makan dulu..

^-^ ~ Aku tak suka tengok tandas kotor. Masa keje kat kedai buku pun aku cuci tandas sbb takde cleaner..klu ader berus je aku cepat je nak gosok tandas. Klu tak habis aku siram tandas tu dgn air...kasi ilang bau.

^-^ ~ Aku ni cepat tension tak tau ler nape...sbb sikap suka kesempurnaan kot..

^-^ ~ Aku ni cepat sedih...jgn ler ada org marah @ tengking...nnti hujan...klu tak kat luar dlm hati ni...

^-^ ~ Aku suka buat kerja ngadap komputer ni tapi dah tak keje ni tenet lak ler...

^-^ ~ Aku tak suka buat kerja klu bukan dari hasil kerja aku camne ek..hmm senang citer aku suka rumah sendiri klu kat rumah org lain aku tak tau nak buat ape..masak pun malas. Klu rumah sendiri bleh sbb aku tau mana aku letak barang. Malaslah nak bertanya je...

^-^ ~ Aku paling malassssssss nak buat dari dulu sampai sekarang ialah lipat baju...macam2 alasan..mengantuklah..penatlah..lenguhlah..sakit pingganglah..tapi itu semua terjadi masa aku lipat baju..bilalah aku nak berubah ek..

^-^ ~ Aku suka sgt dgn loceng...lagi kecil lagi aku suka. Sampaikan kat langsir bilik pun aku letak loceng kecil yang kau beli kat kedai jual brg2 perkahwinan. Kat hp kat beg tapi bukan kat badan aku hehehe...

^-^ ~ Aku ni pemboros sikit orangnya..pendapat aku lebih baik boros daripada membazir. Aku boros beli brg tapi aku guna..klu bleh masa tu nak guna. So tak salahkan kalau boros camtu hehehe...klu membazir plak tau beli brg tapi simpan dan tak gunakan...rugi ler camtu...

^-^ ~ Aku suka beg sandang aku tu...takde pengganti lagi ni...kalau dapat cari pengganti tak tau ler...yg pasti aku mmg suka sgt beg sandang sejak dari aku tau pakai beg hehehe...maksud aku bukan beg sekolah tau...beg tu kecil je tapi sandang punyelah...hehe..

^-^ ~ Aku suka sgt handphone...tapi tak suka tukar hp. Aku ni pengguna setia tau...kecuali klu hp tu asyik buat hal je. Pada aku hp ni amat penting utk uruskan segala aktiviti aku sbb kat situ ada byk perancangan yg dah aku tulis...

^-^ ~ Aku suka sgt benda tampal kecil2 comel tu...budak2 je yg suka tapi aku lagi bdk2 sampai ke mak bdk ni mmg suka benda camtu...penah ada org ketawakan aku pasal aku tampal gambar kartun comel kat tong sampah tempat aku...semua nak tampal...mestilah sbb nak pastikan jgn org amik brg aku..itu tujuannye...

^-^ ~ Aku ni cerewet giler...suami pun malas nak layan kenkadang. Tapi tak leh buat per ler pasal dah sejak azali penyakit cerewet ni bersarang dlm jiwa...camne pun mesti aku nak macam yg aku nak jugak...selalunya cerewet aku ni diiringi dengan membebellah..hehe..

^-^ ~ Aku paling pantang terpijak habuk...mesti cepat2 kuarkan senjata aku iaitu vakum... klulah takde vakum...mau mengamuk aku dibuatnya...benda yg aku sayang tu...wajib ada..

^-^ ~ Aku suka letak barang pada kedudukan yang sama supaya senang nak cari...tapi sejak kawin dan ada anak ni...aku terpaksa mengalah pasal dah penat nak marah dah...asyik hilang je...bersepah2 ntah mana2.

^-^ ~ Aku kalau dah suka buat sesuatu tu..tak berganjak tempat duduk...khusyuk ler kiranya. Sampai tak sedar sakit satu badan..tapi hati puas lupa sakit...selalunyer buat keje depan komputer ler...dari kerja sampai sekarang ni camtu ler tebiat sama...

^-^ ~ Aku ni garang tau...dulu tak suka budak2. Aku ni anak bongsu so selalu disayangi tidak menyayangi...tapi bila dah kawin ada anak...berubah sikit..sikit je..marah tetap marah bila dah tak dengar kata tuu...anak2 aku pun dah faham aku...hehehe...tau takut..

^-^ ~ Aku suka warna hitam, coklat dan meron..pendek kata warna yang gelap ler pasal warna gelap leh sembunyikan badan yg berisi..agaknyer ler..tapi tudung aku byk warna hitam..nak beli baru pun warna hitam gak...raya berturut2 amik gambar tudung warna hitam jer...aku pun tak tau ler apsal..suka sgt warna hitam nie...hitam itu menawan hehehe..

^-^ ~ Aku suka mencuba benda baru (yg aku sukalah) contohnye camni ler hehe..

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...