Selasa, Mac 03, 2009

Terlalu perit dan sedih...

Semalam lagi teruk dari yg disangka...

Dahlah aku yg masih demam, batuk dan sakit tekak..

Zikry pun demam jugak..patut dia pun takde mood je semalam..

Zarfan makin pulih dan disebabkan itu dia lak suka sakat abang yg nak tido..

So hari ni tak g sekolahlah si Zikry..kesian tengok dia tak tido malam sebab tak selesa...

Diorg ni semua tak nak makan ubat..ubat aku pun dah habis ari ni..takde pun perubahan malah lagi teruk..terpaksa keluarlah lagi g klinik amik ubat...

Waktu camnilah rasa cam sgt sedih..selalu kalau aku sakit, suami akan ringankan beban aku..tp semua sakit skrg ni walaupun aku pun sakit..terpaksa jugak utk uruskan makan pakai anak2...berjurai air mata sbb waktu skrg takde sape yg leh bantu aku sekeluarga melainkan kitorg sendiri je...

Nasib baik anak2 adakala memahami dan leh bantu aku amik itu ini..tp manalah sama kalau ada org yg leh tolong masak utk aku huhuhuhu...

Oklah....aku tengah basuh baju yg habis kene muntah semalam...siap bantal sekali tu..aduh..lepas ni terpaksa jugak g klinik utk amik ubat batuk sbb aku mmg tak tahan dgn batuk nie...habis kain asyik bertukar ganti pasal ter...pepahamlah..

Ayah...supaya ayah tak hadapi kesusahan macam mama dan anak2 skrg sbb ayah kat sana sensorang...lagi sedih bila di kenang..takde sape yg nak tolong..

Semoga ayah dikurniakan kesihatan yg berterusan..kalau nak sakitpun biarlah ada mama di sisi ayah...love u ayah...

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

Tirana berkata...

Sabarlah Nrina.. Kak Tirana dah pernah rasa semua tu.. Sabar banyak2..

Sasha berkata...

kita senasib... ari tu semua dlm family sha sakit, demam, muntah2, cirit-birit lg... lega ada kakak yg tolong jagakan kitaorg... sbb x kan org sakit nak jaga org sakit, kan?... Sha masih terasa lg pengalaman sakit tu... baru je baik ni... dahlah sakit kena melayan anak2 & bersihkan "kotoran" yg diorang tinggalkan...
makan pun x lalu... masa nilah baru rasa nikmat sihat & nikmat selera makan... harap cepat sembuh utk Nrina sekeluarga...

p/s:dugaan dtg utk buang dosa & naikkan darjat kita...

Suzi berkata...

simpati dgn apa yg nrina alami sekarang...berat mata memandang berat lagi bahu memikulnya...moga nrina terus tabah..
betul ckp sasha tu...
dugaan dtg utk buang dosa & naikkan darjat kita...
byk2 bersabar dan berdoa moga Allah terus tabahkan hati hadapi semua tu...

CuTeMiUt78 berkata...

kesian nrina.. semoga cepat sembuh seperti sedia kala.. byk2 bersabar dan tabah menghadapi dugaan allah ni

De' Sal berkata...

Rina, Kesiannya....apa2 pun kesabaran itu penting dalam menghadapi ujian dari Allah.

kak sal doakan semoga cepat sembuh.

atie berkata...

sabar rina...harap rina sekeluarga cepat sembuh yer

farinajaafar berkata...

semoga kak nrina dan anak2 cepat sembuh..tak pe la..sbar byk2..kita sbg wanita,,Allah dah kurniakan kekuatan yg luar biasa..k

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
kak..berat mata memandang berat lagi bahu memikul..hanya org cam kita je yg leh paham kan..tp huhuhu..sedih sgt..

sasha:
nasib baik ada kakak tolong..saya ni bila anak2 muntah..nangis jelah sambil bersihkan..badan pun tak larat tp laratkan jugak huhu...

suzi:
betul tu..semoga Allah tambahkan pahala dan delete dosa saya sbb byk kutuk keluarga hehehe..

cute:
terima kasih...

de' sal:
terima kasih..saya masih jeles akak leh kurus walaupun dah berusia..huhu..

atie:
yelah samelah kita..anak akak pun sakitkan..musimlah skrg ni..

farin:
kekuatan luar biasa tu masa nak bersalin je hehehe..
apapun terima kasih ye..

Hatiku...