Sabtu, Mac 07, 2009

Tambah lagi setahun

MyEm0.CoM

Selamat Ulangtahun...

Selamat Ulangtahun...

Selamat Ulangtahun nrina........

Selamat tambah umur lagi setahun huhuhuhuhu...

Akhirnya aku sudah 30 tahun...

Sambut dalam kesedihan pasal hubby takde...MyEm0.CoM

rindu kucupan manis dia...
pelukan hangat dia...
hembusan nafas dia kat telinga...
bisikan cinta darinya...

ayah..mama rindu sangat kat ayah...

Terima kasih call mama tadi dan ucapkan...makin perit rasa berjauhan begini ayah...
Adakala mama rasa tak berdaya nak tahan tp demi anak2 mama kene kuat jugak walaupun sebenarnya mama sangat lemah...

Takde apa sambutanpun pasal aku takde mood...MyEm0.CoM

Aku hairan...kepala aku mabuk..asyik muntah je tp jgnlah cakap aku mengandung sbb aku tengah period skrg ni...MyEm0.CoM

Jadi aku tak tau ape yg ganggu kesihatan aku...bosan sbb aku tak leh berdiri lama...rasa nak rebah je...bosanlah...MyEm0.CoM

Esok nak balik kampung mertua pasal adik ipar aku nak bertunang..

Kalau ikutkan hati..malam ni jugak aku nak balik tp kesihatan aku ni buatkan semua keje jadi tergendala...ntahlah..kenapa aku nie...MyEm0.CoM

Oklah...nak tido tp tak leh tido huhuhu...ape nak jadi aku nie..tolonglah wei..MyEm0.CoM

MyEm0.CoM

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

10 ulasan:

Kapten Luffy berkata...

hepi besdey... :)

Kapten Luffy berkata...

aku first.... yeah!

atie berkata...

tu namanya penangan angin windu....hihi. emmm happy birthday rina

Tie berkata...

Happy birthday nrina....

Ooiitt ! Telan ubat overdose lagi ke ?? Jgn buat gitu...budak2 tu sapa lak nak jaga kalau nrina sakit !!

Jaga kesihatan diri tu...mereka hanya bergantung pada mama mereka je...

Tabahkan hati, kuatkan semangat...umor 30 tahun tu kira dah tua...he he....:)

CuTeMiUt78 berkata...

selamat ulangtahun nrina.. semoga bertambahnya umur.. bertambah jua rezeki dan semoga kesihatan bertambah baik hendaknya.. kesian nrina kerinduan ya..

Tirana berkata...

Happy Birthday to you...moga Allah sentiasa memberkati perjalanan hidup nrina sekeluarga..

Qaseh Iman berkata...

happy birthday sis rina..semoga panjang umur dan murah rezeki..

kalau pening2 tanda nk pregnt kot..walapun period, ada kemungkinan... (",)

~Cinta Cukulet~ berkata...

selamat ulangtahun kak nrina..semoga berbahgia selalu...semoga sihat-sihat selalu..semoga ceria-ceria selalu hehe

@LiYaNNuaR ツ berkata...

happy blated bday yek...

farinajaafar berkata...

Happy bufday kak nrina..
semoga bahagia selalu..
be strong k!!

Hatiku...