Rabu, Mac 25, 2009

Real Rewards yang bangang!!!


Isshhhhhh....

Amat geram sgt sekarang ni...masa taip ni rasa nak pecah keyboard aku...

GGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR.....AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Tadi aku dapat call...nombor yg pangkal 014.. pelik rasanye tp lepas 3 kali dia call aku jawablah..

Lelaki India..Nathan nama dia..

Dia tanya pasal point real rewards aku dah 21ribu lebih..so dia suruh redem..

Aku pun tanyalah ape barangnye..

Dia pun sebut...

Dalam 4 barang yg dia sebut tu aku amik beg 5 dlm 1..point yg diperlukan sebanyak 14ribu lebih..

Aku pun ok jelah..

Pas tu...aku cam tak puas hatilah..g internet cek lah ape benda tu...

Beg tu ok lah tp warna putih aduh..tak cantik sungguh..

Sekali yg aku terperanjat beruk cipan tenuk dan segala bagai macam tu...point yg diperlukan hanya 8ribu sahaja...korang bayangkan berapa punya jauh beza tu..

Lebih baik aku g redem sendiri kat petronas sana...tak ler aku rugi 6ribu...nak kumpul 6ribu point tu bape ratus yg aku perlukan utk tuang minyak...celakauuu punye real reward..habis point aku di sapunye...

Ni aku nak ingatkan kat korang plak...jgn sekali2 kata ok kalau dia call..lebih baik kita pilih sendiri barang yg kita nak redem..lebih puas hati..

Aku cuba call balik dan nak batalkan dia kata dah tak leh pasal bila aku cakap ok je tadi terus dia dah key in order dan mmg dia nyatakan tak leh batal lepas aku dah cakap ok...mcm syyeeeallllkan...

Aduh...mmg aku marah giler ni..tp tak leh buat apelah pasal dah nasib jadi camni...

Tapi hari ni mmg teruk sgt utk aku..bila bermulanya permulaan yg buruk maka seluruh hari akan jadi teruk so lebih baik aku dok rumah je supaya aku tak alami ape2 yg teruk lagi lepas ni...kalau kat rumah tu takpelah asalkan takde melibatkan org lain...melainkan anak2 aku...jadi mangsalah diorg lepas ni hehehe...

Dah...

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

cantik je saya tengok beg tu..kalau tak nak pass kat saya la hahaahaa

Tirana berkata...

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...ingat macam tu tentu tak frust..hehehe

Qaseh Iman berkata...

bawak bertenang sis rina...so kena jadikan iktibar nih...

julietchun berkata...

ko isilah minyak byk2, nanti dpt ler point lagi,hehe,sabar,sabar.

farinajaafar berkata...

hehe..
sabar je la kak nrina..
hehehhee...

Ciklinn berkata...

adoi sabor jerlah... itulahkan pandai jer manusia ni nak amik kesempatan kan....

kin hashim berkata...

sabo..ssabo...instaAllah nanti ada rezeki ikut lain plak...

dnasura berkata...

hoho anak2 sekalian! selamatkan diri!!! hahaha lawak la ending post ni...hihi

Hatiku...