Isnin, Mac 09, 2009

Mari Belajar

Disebabkan Zikry dah buat aku marah dan tak reti2 lagi dlm menulis abjad...

Aku telah mendenda dia..

Takde komputer dan kartun lepas sekolah...

So hanya kerja sekolah je...

Lepas salin baju..minum susu..inilah keje dia sebagai denda...

Sebelum tu balik sekolahlah hehe...

Nak bitau perkembangan si Zarfan...

Dia tak hisap puting lagi dan dah pandai bawak basikal walaupun hanya kayuh separuh..kuat jugak kaki dia nak kayuh setengah2 tu hehe..












Aku baru ajar sampai F..itupun dah 3 hari huruf ABCDEF je..lum pas lagi lak u..so selagi tak puas hati mmg kenelah hehe garang betul aku ni kan...nasib baik aku tak jadi cikgu...kalau tak..aku mmg takde pelajar langsung dah hehe..

Kesian anak2 sbb diaorg takde pilihan duduk dgn singa lapar ni...tp baik hati punyeee..iye ke...termuntah anak2 aku dengar agaknye hehe...

Apapun mmg silap aku pasal dulu aku beri kebebasan dia bermain je dulu...apatah lagi komputer...pasal kat rumah ni semuanya hantu komputer..hehe...

Oleh itu aku nak berubah menjadi ibu yg berdedikasi dan berdisplin demi menjamin kecemerlangan anak2...amin..

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

6 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

kira ok la kan.. nak gak dia belajar menulis tu.. pelan2..lama2 ok la tu..

@LiYaNNuaR ツ berkata...

wah... ada rotan lah... takutnyaaaa... hehehe

De' Sal berkata...

Baguslah tu....anak2 ni harus di ajar menulis dari awal usia lagi.tapi ada juga anak2 yg tak berminat,kitalah sebagai ibu perlu menarik perhatiannya.

Tirana berkata...

Nrina...

be careful..jangan terlalu paksa..nanti timbul masalah lain pulak..hehehe

atie berkata...

Wah , garangnya cikgu nrina ni...hihi. mengajar anak memang sangat mencabar nrina. kurengg sabar sikit...haih.

Tie berkata...

Alaahai....kesiannya....

Jangan desak sangat, nanti dia hilang minat belajar...

Lepas dia buat kerja yang disuruh, upahkan dia semangkuk aiskerim atau bagi dia main kejap. Barulah dia suka...

Hatiku...