Ahad, Mac 01, 2009

Menjalar




Menakutkan sebenarnya..

Dulu hanya sikit kat bahagian bertanah kat rumah bertentangan tu. Belum ada org yg pindah so mmg kosong sejak aku pindah situ..oklah aku takde jiran belakang hehe..tp kalau ada lagi best..leh lambai tangan hehehe...

Kalau malam je mesti nampak bunga putih yg kembang..siang takde..

Memula habis pokok tu panjat pagar..akhir2 ni dah menjalar ke arah rumah aku..

Sekarang ni dah ada org bersihkan hehehe..bukan aku tp org yg menjaga kebersihan taman ni..alhamdulillah..

Tapi takat dia bersihkan yg kat jalan tu je..yg kat pagar tu tetap gitu jugak..tak lama lagi mesti menjalar lagi nak ke rumah aku huhuhu..seramm..



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

uish..gitu plak ke...

~Cinta Cukulet~ berkata...

cantik apa..unik hehehe

Hatiku...