Khamis, Mac 26, 2009

Kad dari Zaila

Dapat kad...

Dah lama tak merasa dapat kad hehe...

Daripada kawan lama..kawan dari sekolah rendah sehinggalah tingkatan 6..

Yang penah aku ceritakan dulu kat entry pasal dia kawin tak jemput aku tu...

Tapi kitorg dah ok..tak gado lagi..dulu tu cuma salah faham je..

Apapun aku rindu sgt terima kad dari kengkawan lama..dulu ada lah 2 3 org yg selalu bagi kad ucap selamat..besday..raya..tp semakin lama semakin takde hehe..pasal aku tak penah balas muahahahahaha...

Kepada Zaila..terima kasih banyak2...pemberian ni mengingatkan aku sewaktu zaman memude dulu hehe...

Semoga kau bahagia dan cepat dapat baby hehe..









post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

3 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

wah..bagus la kan.. dah berbaik.. semoga persahabatan tu..kekal hendaknya

Ciklinn berkata...

bagusnyer... sonok kan camnie..

♥maziah♥ berkata...

bile beday akak?

Hatiku...