Khamis, Mac 26, 2009

Spa Fish

Masa g Tiara Beach Resort hari tu..aku ada try Spa Fish..

Tapi tak amik gambar pasal kitorg semua mandi..takde sape jaga brg..tak pasal2 hilang lak kamera aku tu..

Nampak mcm best je Spa Fish tu..tengok org lain releks je...

RM 15 untuk setengah jam...

Aku nampak hubby aku kat situ so aku pun gatal mmg nak gak...biasalah mana leh kurang..nak lebih je hehehehe...MyEm0.com

So dgn yakinnye aku masukkan kaki dlm kolam tu..teruja siot..

Tapiiiiiiii.....aku rasa nak melompat2 je masa tu...tak leh letak kaki langsung..MyEm0.com

Geli..tak leh nak digambarkan dengan perkataan langsung...

Bukan ikan kecik..ikan besar sebesar jari kelingking..kira besarlah pasal mmg terasa geli giler bila dia gigit kaki aku tu...

Perrgghhh...tuhan je yg tau..dlm ramai2 kat situ...aku je yg mcm cacing kepanasan pasal tak tahan...nak nangis pun ade..

Tapi lepas tu dah lama ok lak...tapi dah habis masa...tensen aku...

Aku rasa nak belilah ikan tu..ade jual ke?

Ade gak pekdahnye bela ikan gitu pasal dia leh bersihkan kaki kita...

Aku bitau kat hubby..drpd bela ikan oren yg kuat makan dan asyik membuang je tu..elok lagi bela ikan ni...

Hubby aku cakaplah...yelah pasal mama yg bunuh ikan ayah...

Muahahahahaha...gelak besar aku...ekceli aku bukan pembunuh cuma bersubahat membunuh saje kihkihkih...MyEm0.com

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

7 ulasan:

Qaseh Iman berkata...

wah..taiar beach resort..tempat bet tuh..dulu pernah gak pergi..tapi time berdua dgn husband..so ingat nak bwak anak2 pi juga ler...
ikan?...mcm best jek tgk org2 letak kaki kat kolam tuh...geli ke kak rina?...

~Cinta Cukulet~ berkata...

hoho jadi pembunuh ikan ke?hehe

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. klu nak membela ikan tu.. kena la tmptnya besar skit.. dan blh letak kat bwah je.. cam kolam ikan.. blh ler masukkan kaki lagi.. buat spa ikan kat umah plak..heh..heh

Tie berkata...

Orang kata (bukan kak tie kata tau !) , kalau kaki kita dikerumuni banyak ikan, menandakan kaki kita tu ada banyak sel2 mati...kira tak sihat laa...hi hi....

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

Qaseh:
tempat tu mmg best utk anak2 tp kalau mak ayah dia join pun lagi best hehe...terasa cam budak2 sikit hihi..

cintacukulet:
syooo..diam jelah..

cutemiut:
tul tu..pastu leh ajak jiran tp kenakan bayaran..wah makcik kayo hehe..

kak tie:
tp kaki saya tak byk yg datang...org sebelah kata kaki saya bersih tp rasanye ikan tu asyik kene sakal je dgn kaki ni hehehe..pasal tu dia takut kuikuikuih...

aNIe berkata...

nrina...kalau akak yang kene pun mau terkekek-kekek ketawa sebab geli ...hehehe

mknace unlimited berkata...

best agaknya letak kaki tu kan
tak dapat bayangkan
mesti geli giler

Hatiku...