Sabtu, Mac 14, 2009

Cenderahati dari Farina

Wah..dapat jugak tu...MyEm0.Com

Ni hasil dari aku komen kat entry si Farina ni..

Tetibe je dia nak bagi hadiah hehe...aku mmg suke arr..

Mmg lama jugaklah pasal aku pun dah hampir lupe sehinggalah dia bitau yg dia dah hantar benda tu...

Tak sangkalah pasal besoknye dah dapat dah hehe...

So sila jeles ok hehehe...MyEm0.Com

Surat ni sampai masa aku tengah membzkan diri masak mee basah dan kuih wadeh tu..

Posmen tu campak je kat lantai..haru punye posmen..agaknye dia tak nak surat tu basah pasal hujan kalau letak kat luar lagipun aku kan gune peti merah plastik yg low klazz tu hehe..




comel..benda ni ler dulu dlm blog dia yg aku puji..tak sangka lak dia nak kasi hehe...


siap dapat surat lagi tau..comel bear kecik tu..cam si farina tu jugak hehe...


tq..tq..suke sgt ni..


siap ada kalender..wah..mmg bestlah..



Farina...terima kasih bebanyak...

Suka sgt2 ni hehe...pestaim dapat hadiah dari blogger..MyEm0.Com

Semoga farina happy dan akak doakan adik farina cemerlang dlm pelajaran..



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

3 ulasan:

UnGu VioLet berkata...

bestnye...:)

ellieandcarl'sstories berkata...

alaahh beshhh nyee.. nak pesentt gakkkkkk

farinajaafar berkata...

kak nrina..
sama2..hehehe..
wahh..cepat je smpai eh..
tabik spring kat abg posmen tu..hik3..

Hatiku...