Rabu, Mac 11, 2009

Pertunangan Wahidah

Inilah dia...Majlis Pertunangan Adik Ipar aku yang bongsu..Wahidah..wasini hehe...

Aku balik kampung sendirian tanpa hubby..pes taim tu...

Ofcoz aku sedih giler..nangis sepanjang perjalanan pasal sedihlah sebb selalu hubby bawak kete takpun dia duduk sebelah..tp hari ni hanya anak2 yg tak reti dok diam dlm kete tu...Zarfan siap tido kat pangku aku..nasib baik bawak kete auto..

Kepala aku mabuk2 lagi tu..bau minyak wangi pun boleh buat aku loya...ape ke jadahnye penyakit aku ni...

So majlis berlangsung dgn penuh meriah...

Satu yg aku bangga dgn keluarga mertua ialah diorg ni semua muafakat...apa yg penting KERJASAMA hehe...kira lagu wonderpets tu leh jadi tema kot hehe...

Aku bersyukur kerana dapat wujud dlm keluarga yg meriah gini...bersyukur sangat..

Ok...layan je gambar ye hehe...


ni sirih junjung yg moden waalaaaaa.....superb..bunga ros hidup beb..mcm daun sireh jugak...hidup..ade ke daun sirih plastik? mungkin ada tp aku tak tau hehe...


ni ler hantaran dari pihak perempuan utk pihak lelaki..


ni ler dia bunga yg ingin disunting...warna hijau bunga tu hehe..eh ni bunga ke daun ek hehe...


tengok sengih je...asyik kene usik je dia nie...


lawalah ko Wahidah...dah mcm puteri dah...jula juling bintang lima hehe...


eh ni sape nie...Ooo Zarfan rupenye...





Eh ni sape lak nie..hehe..makwe si Zikry ler..Syirah..


Zikry dan Iqmal

















Kembang idung Zarfan...lihat..takde taik idung hehehe...





muka dia masa ni sebiji muka aku masa kecik huhuhuhu...


aku! halamak..dah langgar pantang kerana melepaskan gambar sendiri dlm blog hehe...ade aku kesah uwek...kurus tak aku kurus tak acehcehcehceh...takat 2kg-3kg pun nak kecoh ek hehe...


aku dan si bunga hehe...aku mcm daun dan tanah je rasanye hehe...




















ntah ape aksi..ditujukan khas utk ayah katanya hehe...


aku dan anak buah..Lin..anak sulung dan yg paling tua dari anak2 buah yg ada hehe...pasal mak dia along hehe...masih belum berpunya..meh sape2 berminat sila pegi temuduga ye hehe... 


orang sebelah dah datang...mmg ramai..ni kalau ada pelamin ni mmg tak cukup tempat dah diorg nak duduk hehe...nasib baik ni majlis bertunang je...


bergambar setelah disarungkan cincin...











ni ler gambar bunga dan kumbang tu hehe..mmg kumbang betul pasal warna baju kumbang hehe...


uih besar giler kek yg pihak lelaki bagi...


cantikkan gambar..masa nak amik aku sebut ayah!! so diorg terus pandang hehe...











bakal jadi keluarga Hj Ibrahim dan Hjh Hawa hehe...


aku dan along potong kek berlebihan kononnye sambut besday hehe...saje nak menyibuk jugak walaupun kek tu bukan utk kitorg pun hehe...gambar muka takde..pasal si blogger pemalu muahahahaha....



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

12 ulasan:

alia berkata...

ingat kan wahida wasini..he..he..any wah tahniah...tantik la sirih junjung tu buat sendiri ker

Ciklinn berkata...

tahniah pada adikk tu yerk.... selamat menempuh alam pertunangan..

ehem2.. ado apo2 ke.. mabuk2 bau perfume...

comelnya dua badek tu berbaju hijau....

fazemy berkata...

Org bertunang zaman skrg cantik2 je. mcm nak kawin. ni yg nyesal tunang zaman tokkadok nih..takde crown crown dulu. heh heh..nak jugak..

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. bertunang je dah meriah cenggitu..heh..heh.heh..baju ijo tu.. sponsor ke.. sama je.. semua..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

alia:
ha'ah..kakak ipar yg mmg jari kreatif tu..

ciklinn:
takde ape2 pun cik linn pasal period haa...ntah mabuk ngengade namanye hehe...

fazemy:
tulah pasal..jeles tengok cantik2 tp duit pun cantik punye keluar hehe...

cutemiut:
baju sewa je..duit je hulur hehe...

Kapten Luffy berkata...

bagus kalau hidup dalam keluarga muafakat kan... nikmat tu

joegrimjow berkata...

wawaaa
teme hijau
anggun

aNIe berkata...

nrina...nampak macam tema ijau je...tapi kenapa nrina warna merah?

Selamat Bertunang buat Wahidah...semoga kekal ke jinjang pelamin

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

luffy:
betul tu..rasa happy je..

joe:
hehe..tq..

kakanie:
tak sempat nak cari baju hijau hehe..asal ada hijau oklah..
t-shirt dah ijau..satu keluarga pakai oklah tu hehe..

farinajaafar berkata...

waaah..sedondon je tshirt diorg..best2..hehehe
btw,,congratz tu adik ipar kak nrina..
kak,,saya dah pos gift..
tunggu tau..hehhee

Tie berkata...

Ha ha....tema hijau !

Selamat bertunang la wahidah...

Tu kek ada lagi ke ?? terliur pulak daa.....

~Cinta Cukulet~ berkata...

hijau semuanya..cantek..err kak..kek tu ada lagi tak?huhuhuh

Hatiku...