Ahad, Mac 08, 2009

Lama sudah kumenanti...

Sebelum aku citer pasal kenduri pertunangan adik ipar aku tadi iaitu 8 Mac...aku citer dululah gambar yg dah download dlm kamera ni hah...byk plak yg masih lum diceritakan lagi...

Maklumlah aku kan demam dan tak bermaya sebelum ni...asyik nak muntah je..tengok blog sendiri pun dah rasa nak muntah jugak so aku bukak komputer pun tak sampai sejam dah tutup..

Memula pasal hadiah ni...2 bulan aku menanti..

Citernye..aku suka kumpul logo pada susu anak2 Dutch Lady 123 456 tu..dulu banyak peraduan yg memerlukan logo tu..

Jadi daripada buang gitu je..baik aku simpan logo dia..manalah tau kot2 ada peraduan lagi so senang aku nak masuk dan buat penyertaan byk2 pasal logo dah banyak hehe...

Banyak sgt..kiranya kalau aku kumpul dan darap dgn point..ada ribu2 jugaklah hehe..

So redem teruslah hadiah yg mana berkenan tu..so dapat jugak..aku takut tak sampai je order aku tu..baru nak email konon nak marah2 ler hehe...

So lihatlah hasilnye..


















Diorg punya happy jgn cakaplah...cium aku berulang kali hehe...

Walaupun tak seberapa sgt mainan tu tp janji free hehehe...

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

Tirana berkata...

budak2 memang tak boleh dipisahkan daripada barang mainan..hehehe..kadang2 pening kepala tengok diorang punya toys bersepah sana sini..hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

budak2 memang suka kan.. tak kira ler barang free sekali pun..klu dah mainan tu.. kira suka ler

Hatiku...