Ahad, Mac 22, 2009

Kesibukan melanda...

Fuhh...lama sungguh aku melupakan blog ni hehehe...

Biasalah bila ada yg lebih penting..mestilah yg penting itu diutamakan dulu...

Maknanya aku ni bukan blogger tegar hihihi...

Sebenarnya terlalu banyak cerita..terrrrlalu banyak..cuma masa aku dok ngadap komputer tak cukup..

Buat pertama kalinye aku merasakan betapa bestnye cuti sekolah hehehehe..ops..maksud aku bila dah ada anak yg mula bersekolah hehe..walaupun takat sekolah tadika je..

Lama giler rasanya...

Hubby lak balik sini so mmg cantik sgtlah tu...

Oklah..nanti2 aku ceritakan hal yg best2 tu cuma buat masa ni aku rehat jap pasal hubby balik ni pun tak lama so kalau boleh masa tu aku nak banyakkan pada keluarga je..untuk menambahkan keluarga pun ye jugak kihkihkih...

Jumpe lagi nanti ye...tata..

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

3 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

huhu..patut la cam lama jek sepi tanpa kata hehe

Tie berkata...

Uwaaa....

Ingat dah lupa blogging....

Okay laa.....moga2 berbahgia bersama suami dan anak2....

CuTeMiUt78 berkata...

uish... coti sekolah.. blog pun bercoti

Hatiku...