Rabu, Mac 25, 2009

Passport Antarabangsa

Dah lama dah nak buat passport antarabangsa ni..pasal nak g sana asyik tergendala je..

Akhirnya siap jugak hehehe..leh g shooping kat Bandung nanti muahahaha...

Biasalah berurusan buat benda ni semua..isi borang..amik gambar..photostat segala bagai..huhu...meleleh peluh..

Tunggu punye lama...kalau aku buat tarian poco2 rasanya dah kurang 2kg berat badan aku ni...

Apapun kene bersabar...

Tp aku punya passport tergendala pasal rupanya aku penah ada passport antarabangsa sebelum ni...punyalah lupe tu..

Aku penah buat Umrah dulu ikut mak dan baba...masa aku tingkatan 6. Passport tu perlu dibatalkan dulu baru boleh buat baru...

Dah selesai semuanya alhamdulillah...



lihatlah wajah terbaru suamiku...aku rasa mcm org lain je pasal mmg tak penah tengok dia cukur misai hehe...










letih giler ni..


So melayang RM600..

Aku RM 300

Anak setiap seorang RM 150 so 2 org RM300 jugak tu lum masuk beli borang..gambar passport..air 100plus hehe...

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

kin hashim berkata...

ooo...mau soping di bandung ye? :).

De' Sal berkata...

sonotnya....nak pegi jejalan ke,nak pindah kat sana tu.

♥maziah♥ berkata...

best nye bandung!!! shopping sakan ye...

adeh, mcm ne akak leh lupe yg akak ade passport dulu...hhhahaha..kelakar je la akak ni..

Tie berkata...

Hu hu...nak itot..!! Tapi tak de pasport..!!

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. nak ke bandung ke.. wah. seronoknya..

Suzi berkata...

wah...dah ada passport tu makin panjanglah langkah....
ke bandung...shopping syok tu...

Qaseh Iman berkata...

best nyer,...nak ikut leh x?..heheheh

farinajaafar berkata...

waaahh..bestnya..
nak itot boleh ngak????...hehehe

Hatiku...