Ahad, Disember 14, 2008

Tandus idea...



Ketandusan idea sebenarnya...

Penat tak terkata tapi untuk hilangkan tension aku jengah jugaklah komputer ni...

Esok bertambah penat sbb aku perlu sediakan menu yang paling istimewa untuk anak buah aku yang baru balik dari Sabah...anak Kak Long aku..kesian sbb nenek tak leh masak so aku ler pengganti masakan nenek serupa tapi tetap tak sama ngeh ngeh ngeh...

Menunye..hmm..same jelah macam menu hari raya...dah itu je yg aku reti masak huahuahua...

Tadi penat jugak pasal keluarga mertua datang untuk tengok aku dan keadaan mak aku. Goreng bihun je pasal lauk tak cukup untuk diorg..nasi pun aku masak sikit je...

Seharian aku mmg duduk dapur je..tak dapur kat luar dan dlm rumah mengemop..tak pun baring jap tengok tv sbb sakit pinggang tapi jap je pastuh g dapur balik...huiii..jenuh aku dok dapur..aku sanggup seharian ngadap komputer dari dok kat dapur je...sbb aku tak suke sgt memasak hehehe...

Oklah..aku rasa minggu ni last aku jaga mak..lepas ni volunteer ler sape2 yg ngaku anak mak terutamanye yg lelaki plak utk jaga mak ni hehe..bukan nak lari tau cume nak rehat...

Cukuplah kot sbb mak pun dah makin pulih..dah bleh jalan sendiri tanpa tongkat dan boleh ke tandas tanpa bantuan..tak susah sgtlah kalau diorg jaga..tak macam aku jaga dulu...amacam ada baguskah aku jaga mak hehehe...

Oklah..nak tido dah..penat sgt badan ni..besok lagi penat badan pasal kene ngadap dapur lagi pastuh kene layan lagi tetamu tak henti2 kat rumah nie...

Sweet dream hehehe...

adakah sinar baru utk ku..?


(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

Tirana berkata...

Untung mak dapat Nrina..nak harap anak lelaki biasanya susah sikit.. ye la diorang nak kerja..harapkan isteri. Menantu takkan jadi sama macam anak sendiri..betul tak?

Tie berkata...

Cian nrina...tentu keletihan....

Tapi puas hati bila dapat jaga mak sendiri, dah lihat perkembangannya, kan...

Hatiku...