Sabtu, Disember 27, 2008

Kenangan Lalu-Sekolah Rendah



Kisah cinta dulu2...

Aku ingat nak ceritalah kisah aku dulu...mcm Kak Tie jugak hehehe...

Tapi aku nak mulakan dari aku sekolah rendah lagi..masa tadika lum tau ape..hingus pun meleleh hehehe...

Kalau di zaman sekolah rendah...darjah satu sampai darjah 4 tu aku mmg ting tong lah...budak blur tapi satu tebiat aku masa dulu sampai skrg..sape2 yg aku suke aku mesti bagi barang utk dijadikan ingatan...dulu aku sanggup beli pen merah byk2 sbb cikgu selalu pinjam pen aku so aku kasi je selalunye..

Suke sgt lak tu hehe...duit poket byk habis beli pen..semata2 nak bagi cikgu....

So mmg sape2 kengkawan yg aku kenal pun mesti akan dapat something dr aku..sbb aku nak tunjukkan yg aku hargai diorg..

Kisah masa aku darjah 2 ke 3 camtu...adelah sorang pelajar lelaki ni kira kawan baik aku..comel je orgnye..mmg kitorg ni baik sgt..satu hari dia tido atas pangku aku kat dlm kelas masa tu aku duduk atas kerusilah..disebabkan geram dgn dia aku cubit pipi dia...sambil membongkok..

Tapi ada plak kat dlm kelas tu kira budak yg paling jahatlah..haa..aku gune jahat tau bukan nakal...tetibe dia jerit dia kata aku cium budak tu..wei..giler pe..aku tak cium ler aku cubit pipi dia...

Pempaham ler budak lelaki mulut jahat ni...plak tu byk plak pengaruh dia...so dia byk konker budak2 dlm kelas supaya percaya dan dengar kata dia..pasal dia penah usha aku dan aku tak layan sbb dia jahat hehehe...

So perkara ni jadi perkara yg memalukan aku sampailah aku darjah 6..klu terserempak dgn dia mesti kitorg paling muke...ntahlah..sejak dari kejadian tu aku dgn dia tak berkawan lagi...sedih sgt rasanye..mungkin dia segan...

Kelakar rasanye...

Pastu aku ni lebih byk sukekan org dari org sukekan aku..ada yg sukekan aku tapi aku tak sukekan dia..camtulah gamaknye..tapi mmg cinta monyet sungguh..

Ok..bersambung lak masa aku sekolah menengah...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

Tirana berkata...

Cepat-cepat sambung...tak sabo nak baca kisah cinta Nrina..hehehe..Kisah cinta kak tirana malu nak citer...seronok baca kisah cinta orang aje..hahaha

Tie berkata...

Hi hi...kelakar laaa....

Masa kecik dah pandai, ekk! kak tie dulu lagi blur. Orang suka kat kak tie pun tak faham2!!

Sambung lagi!!

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh.. lama tak masuk sini.. sorry ya sibuk skit.. baru ni berkesempatan.. bestkan bila kenang citer dulu.. sambung lagi.. kelakar ler..

julietchun berkata...

Amboii kecik2 dah main pangku2 yer?hahhaha.

NUR_KASIH berkata...

Salam,hihihii...Sumer org ade cterr cnta kenangan silam.. Nak tau jgk sambungan cterr nie..

:)

Hatiku...