Selasa, Disember 30, 2008

Are Fun...?



Bosan sbb takde ape nak citer...ni tengah upload gambar dari kamera..jap lagi kalau ada masa leh buat entry pasal sambutan ulangtahun aku yg ke 5 tu ehehehe...

Nak cerita pasal Aiman Zikry...masa aku tengah sibuk buat keje, dia tengok kartun dgn adik dia..kartun Barney..yg warna puple tu...

Pastuh ada nyanyi lagu..

Book are fun...

Book are great...

itu je yg aku hafal yg lain tu tak hafal hehehe...

Pastuh dia tanya kat aku...

Zikry : Mama...are fun tu ni eh?..(sambil tunjuk Aiman Zarfan)

Mama : Haa? fun tu happy ler gembira, seronok...nape?

Zikry : are fun ni kan? nie? (sambil tepuk2 kepala Zarfan lagi)

Mama : ???? 

Pastuh baru aku tepuk dahi hehehe...masa dia tanya tu aku tengah bz buat keje kat dapur so tak pandang sgt apa yg dia tengah buat..

korang paham tak ape maksud dia?

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Maksud dia...are fun tu adalah Zarfan hehehehe...

Aku terus tergelak sbb aku pun blur jugak pada mulanye...

Kelakar jugak rasanye..yang bagus sbb dia banyak soalan...kengkadang aku suke tapi kengkadang aku rasa rimas je...terutama masa nak tengok tv...nak konsentret pun tak leh...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...