Jumaat, Disember 26, 2008

Takde idea dah...

Aku tengah takde idea ni...ada amik gambar tapi malas tul nak upload..takde citer menarik sgt pun setakat gambar budak2 ni yg tengah buat hal je...

MyEm0.Com

Perut ni sakit je semenjak 2 menjak ni...tak tau nak cakap sakit camne..aku agak aku mengandung je hehehe...tapi lum g test lagi...asyik lupe je...

Selera makan pun ntah ape2..klu nak tu tetap nak..cari gak sampai dapat...lauk pun walaupun aku masak utk hubby..nak jugak masak utk lauk aku sendiri..dah teringin sgt..ntahlah..

MyEm0.Com

Tapi mmg nak pun sbb mmg target tahun depan dapat sorang lagi..nak pompuan lak..harap2 tercapailah impian aku..tapi klu tak dapat pompuan pun aku tak kisah..lelaki pun lelakilah pasal aku ni bukan jenis control ayu sgt..brutal je lebih..urus anak lelaki lebih senang dari anak pompuan hehehehe...rambut tak sikat pun tak pe...kihkihkih...cume tak tahan tengok baju je pasal baju budak pompuan lebih byk pilihan dan cantik sgt...

Aku target pun 4 org je...last nak mengandung umur aku 35 tahun..sempat kot hehehe...lepas tu kira aku dah tutup kilang..klu boleh nak tumpukan pada pelajaran anak2 je...nak didik dan jadi isteri dan ibu yang paling berjaya hehe..kerjaya ke tu hehe...

Doakanlah ye...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...