Selasa, Disember 23, 2008

Malam Penganugerahan dan BBQ...

Malam bbq...tapi tak sempat amik ayam dan satay yg dibakar sbb aku bz kat dlm masa tu..tgh siang sotong utk digoreng hehehe...

Tapi mmg sedap sgt..kenyang giler mlm tu hehe...

Lepas makan ada penyampaian hadiah pulak..semua dapat..tapi yg best nak teka hadiah ape tu hehe...

Zikry paling suke sbb dia mmg pantang nampak hadiah camtu..mesti nak jugak dan mmg dapat pun...

Tempat barbeque..


hadiah...


Zikry buat cabutan...


dia ingat dia dapat muahahaha...


siap cangkung lagi tunggu nak hadiah..yg sebenarnya dia diperlukan utk cabut nombor dan sampai hadiah je hehehe...


Zarfan pun same...


ni hadiah aku...


ni hadiah utk hubby...Zikry yg amik...suke sgtlah dia masa tu...


hubby takde malam ni sbb dia ada reunion pelajar upm kat melaka...





pastuh nama dia sekali lagi sbb dia pun dapat jugak...





sukenye dier...


wah..dak adik pun dapat...


salam cium tangan lagi hehe...


suke jugak tu...tapi ape ler yg dia tau...








happy...dapat hadiah








hadiah kumpulan aku dapat nombor 3 huhuhu...


ni hadiah aktiviti kumpulan hubby dan aku...


bekas ni Zikry punye...




Hadiah Zarfan..sama tak serupe...

hadiah aku hehe...

Hadiah hubby berupa set cadar single...warna pink hehehe...


Apepun mmg seronok sgt...riuh dibuatnye...pada aku lagilah seronok sbb aku tak pernah rasa seronok camni..berkumpul dgn seluruh ahli keluarga yg kita kenal dan rapat...sama2 buat keje..masak..mengemas...ntah bilalah dapat merasa suasana mcm skrg ni lagi...

Keluarga aku hmm...nak berkumpul hari raya pun payah...nak kumpul hujung minggu lagilah susah...lain keluarga lain halnye..aku bersyukur sgt dapat menjadi ahli dlm keluarga yg begitu meriah camni...semua sporting sgt...walaupun ayah dan mak mertua dah tua tapi diorg pun terlibat jugak dgn aktiviti kitorg yg kebudak budakan ni...aku mmg tabiklah...

Aku nak rasa lagi suasana meriah camni...hilang bosan aku yg dah tak berkawan dan takde kawan ni hehehe...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...