Selasa, Disember 30, 2008

Pening Kepala



Ape yg akan terjadi kat korang kalau nampak keadaan camni...?

A. Menjerit

B. Rasa Nak Pengsan

C. Naik darah

D. Amik rotan

E. Semua di atas hehehehe...


Tapi kalau korang nak tau...tempat tu aku dah malas nak kemas sbb kalau kemas..tak sampai 5 minit akan kembur gitu balik...

Kalau nak lama..kene kemas masa diorg tido...itupun kalau diorg tak bangunlah masa tu sbb kalau bangun dah tentu diorg berlari dan amik semula mainan yg aku dah simpan dlm bakul...

Amatlah sakit hati dibuatnye...

Aku suruh diorg kemas balik...peduli hape aku..aku ni kan garang tahap singa kelaparan gitu hehehehe...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

~ochie~ (^_^)v berkata...

salam.. ahaks... keadaan mcm tu kan kak.. sama jer perangai dgn anak buah ochie.. wat penat kita jak.. dah kemas elok2... tup2.. terbongkar juga dgn kelincahan tagan anak2 buah ochie.. rasa geram gak.. tapi. tu la tabiat anak2 aktif. hehhe... sabo2 yer kak...

atie berkata...

Adeeeh, rina, ada sabar ye... kita ada masalah yang sama la.

Hatiku...