Selasa, Disember 23, 2008

Aktiviti Hari Keluarga

Masa ni g kat Telok Kemang..tapi bukan kat Telok Kemang ler kat mana ek...kat persisiran pantai kat situlah..jauh sikit dari Telok Kemang...

Nak kan privasi sebenarnya..sesampai je kat sana kitorg makan..pastuh bergambar...

Pastuh mulalah aktiviti sukaneka..kitorg buat kat tempat tu macam kitorg yg punye dgn bermaharajalelanye hehehe...

Paham2 jelah riuh rendah...mmg heboh betul...yg penting kitorg mmg happy sgt...




Penuh giler kete..byk benda dlm tu dok sumbat hehe...terutaman pelampong...





kitorg makan dulu...


pemandangan..cantik sgt...














aku amik gambar kapal terbang sebenarnye..tp halus sgt hehehe...


ni semua ahli keluarga mertua...





baru lepas kene marah..terus nak mintak ampun hehehe...


pastuh melalak sbb kecik ati hehe...


betapa besar bukak mulut..suara jgn cerita..punye kuat...


si Zikry badmood sbb tido tak cukup..buat ape semua tak jadi...so dok menguis pasir ler plak..


my family...





Zikry


ni Zikry yg amik...








Kumpulan Hijau...


Kumpulan Merah


Kumpulan Biru


tadi lupe buat aksi hehehe...


aktiviti pertama bawak bola ping pong dlm sudu...


berposak pasal angin kuat sgt hehe


ni Along..





Ayah dan Ayah hehehe...


Zarfan tengah tengok kapal terbang...





Lari dlm guni...





lepas penat dulu...air..air...














nak air...




















haa..dekat pun kapal terbang nie hehehe...


masa ni main susun tin tu...baling kene tin dan lari...dulu masa kecik2 suke main tapi skrg aku dah tak larat hehe...kalau selipar takut sakit so ganti dgn bola je...


diorg pun nak jugak hehehe...tapi lain team lah hehe...














bersungguh2 tu...


























saje dengki kat hubby hehehe...


bergerak ke Telok Kemang plak..nak mandi laut hehehe...4 kete termasuk kete aku...




Org punyelah ramai kat sana...parking mmg susah nak cari tapi alhamdulillah dapat jugak...dekat dgn tandas so senanglah nak mandi...


Mula mandi mcm biasa..ombak kuat giler...tapi happy...muka masing2 dah birat dah...asyik berendam je...

Aku masa tu plak nak sgt rasa naik banana boat...dah ramai2 tu ape lagi...mencubalah semua...termasuklah ayah mertua aku..jgn tak caya hehehe...hubby tak naik sbb jaga anak so yg tak naik mak mertua, Abg Ngah dgn hubby dan budak2 kecik... 

Uih aku dah rasa kecut sgt dah..mcm nak tarik diri masa tu tapi alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan...

Ape lagi..nak tercabut anak tekak aku ni dok terjerit je sepanjang perjalanan tu...mula2 baru je nak ke tengah laut dah tercampak sorang kat dlm air...yg tu org lainlah...pompuan...mmg dok belakang sekali...aku dah seram dah sbb aku org yg 4 dari belakang...ada kemungkinan jugak tu...

Tengah syok menjerit lagi...ada lagi org tercampak...kak ngah aku pulak yg duduk belakang aku huhuhu...patutlah aku rasa senyap je kak ngah aku nie..mana lak peginye..rupenye dah kat dlm laut tu aduhai...aku yg tengok lagi dup dap dup dap...

pastu dia suruh ayah mertua aku dan kak long aku naik bot diorg sbb diorg nak jatuhkan semua org...gigil jugak dengar tapi gagahkan jugak hati nie hehe...

Pastuh dah nak sampai kat darat..diorg pusing bot dan apa lagi..tertonggeng ler kitorg jatuh...aku pun tak sedar camne leh jatuh..tetibe je aku dah terminum air laut tu hehehe...

Pengalaman yg mmg dasyat utk dirasai..rasa mcm roller coster jugak tapi best arr sbb dapat rasa jatuh dlm air laut hehehe...

Tapi cukuplah sekali sbb budak yg duduk belakang tu rasa 3 kali..kak ngah aku rasa 2 kali...takut woo...

Untuk yg tak penah naik tu..cubelah tapi jgnlah duduk belakang sbb amatlah berisiko utk tercampak masa bot tu langgar ombak...duduk depan diorg kata tak best sgt...sbb kat belakang lebih mencabar..huhuhu..tapi best ngeh ngeh ngeh...

Lepas tu semua balik ler kat rumah balik...kitorg nak readykan utk bbq dan penyampaian hadiah pulak...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

atie berkata...

Meriahnya hijao... selamat berhari keluarga. Happy2 k

julietchun berkata...

seronok yer.

Atiqah Adnan berkata...

syioknye ber'picnic' bersama keluarga hehe.. meriah laa..

shafa berkata...

waaa...!!! bj siap sama lg...
bestnyer dpt buat aktiviti mcm nih kan...

Hatiku...