Khamis, September 25, 2008

Lampu Raya Yg Dah Takde..huhuhu...





Ni hah..dah siap pasang...berpenat lelah suami aku memasangnye...atas permintaan aku pasal aku dah beli..nak harap dia beli..jangan haraplah...dia tak suka katanya...


ni dah tutup lampu tapi flash kamera ni terang bebeno...


hah..ni ler rupenye...cantik tak...


cantik ler tu..rasa cam betul2 nak raya hehe...semangat...sbb ada lagu raya sekali kat lampu tu.. 


Lepas tu korang tau ape jadi...masa sahur hubby g kat luar sbb dia tak nampak pun ada cahaya...

Pastu hubby bitau kat aku..eh lagu ada tapi lampu takde dah...

Laaaa....ape ler malang...sape yg jual tu mmg ada yg nak kene sumpah..kot ye pun bertahan ler sampai malam raya...ni tak sampai sehari...dah rosak...yelah agaknye pasal murah kot...rm10.9

Yang pelik lagu masih ada...lampu lak yg tak nyala...baru nak semangat raya..dah terlingkup lagi...lingkup duit gak hmmm....patutlah mak aku beli tiap2 tahun...hehehe...

Dah itu jelah nak bitau...bengang nie...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

9 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

pasang pelita je lah kak hehe

Tijah berkata...

salam aidilfitri. maaf zahir & batin kalu ada salah silap selama kenal. 0-0 yer. raya jemput la datang ke rumah di sbn, n9.

lotsaluv,
kjah, carlos & cem

Sasha berkata...

kesiannya dia!! dulu kita pun ada lampu cam tu... mmg cepat rosak... last2 tinggal lagu je... tu pun mcm nak mampuih!!...

moralnye: toksah ttipu ngan lampu yg canggih2 ni... beli yg simple, lg puas hati...

Mieza's Penny berkata...

laa teruk ek brg skrg ni...klu ya pun tgulah smpi lps raya ker...:p

salam aidilfitri maaf zahir dan batin buat nrina n family...:D

ANAKIRANA berkata...

wah smgt2 ..syiok kan ada lmpu lip lap2.pelita2 buluh ker..

Tie berkata...

Wah..kesiannya..dah tak de rezeki la tu..kak tie dtg ni nak ucap selamat hari raya..esok2 nak balik klate..Maaf la rina kiranya pernah terkasar bahasa, yek..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

Milo:
pelita? ada terbakar plak rumah sbb budak2 ni nakal...

k.jah:
selamat hari raya gak...sbn katne tu..kakak saya tinggal kat rasah jaya, dia ada jual kuih kat depan family store..hehe...

sasha:
tulah pasal..mak saya beli elok je..saya punye lak rosak. Tp yg mak saya punye tu mahal sikit rm16.9 takde lagu..ingat nak canggih ler konon..padan muka aku..

kak mieza:
dah nasib..ape leh buat..

kirana:
huhu..dah rosak ler...dah takde semangat dah...

kak tie:
yelah..takde rezeki nak beraya sakan dgn lampu liplap...
berhati2 dijalan raya..ingatlah org yg tersayang...
bestlag g kelantan...nanti nak g lagi...hehe..

Azma Sulaiman berkata...

salam,
tak meriah rumah klu tak ada lampu lip lap2 ni kan..
anyway salam aidilfiri...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

azma:
ha'ah ler..dah ler baru tahun ni nak pasang kat rumah..tahun lepas tak pasang..

Hatiku...