Rabu, September 17, 2008

Cepatlah woi...





ish..ish..nape aku nie..malam tadi tido awal..lepas subuh tido lagi..ni hah baru tengahari sambil basuh baju ni aku bukak komputer..letih bebeno rasanya...pasal ape plak ek...hmmm...

Ni hah lagi satu..tadi masa nak bukak komputer cakap lepas check komen je pastuh dah..leh tutup pasal nak temankan mak shooping raya lak..tapi mesti jadik camnie..dah sejam dah ni kat depan komputer..ish..tak reti lak nak tutup walaupun dah siap keje...nak gak merayap kat blog org lain...napelah aku nie...

Pastuh check email yg berpuluh-puluh tu..bila nak abis delete semua ni...ish..dah ler nak kejar masa..kang balik lewat tak sempat nak masak ape..

Eh nak masak ape plak berbuka nie..alaaahaii..

Ni dah kul bape dah nie..dah..dah..cukup..jangan leka...

chow..



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

6 ulasan:

.:dura:. berkata...

hehe.. masalah yg sama di alami sy klu bukak computer + ada internet..
leka giler..uhuhu..
selalu kene marah ngan mak..

ras-adieza berkata...

memang, kalau ada program ... tak usah bukak komputer tu...sah mesti lekat sampai lupa kerja rumah. macam akak...hehehe

Tanpa Nama berkata...

aku pun dah dijangkiti penyakit ni... nak buat camner yea?.. laki aku sampai merajuk... kata aku dah kurang bg layanan kat dia.. doktor mana bole rawat sakit ni?

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

dudu:
laaa...ingatkan akak sorang je yg rasa camtu hehe

kak ras:
same rupenye..dok 3 4 jam rasa cam seminit je kan...alih2 je tgk jam dah nak dekat berbuka hehe...

sasha:
dulu pun sama...merajuk dgn hubby sbb lekat kat komputer lebih lama dari bersama keluarga..baru skrg faham kenapa jadi camtu hehe...skrg dia pulak yg rasa camtu muahahhaha...

Shada berkata...

salam..

saya kalau nak lama sikit kat komputer kena tunggu anak saya tidur...sbb dia tak suka saya mengadap komputer.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

shais:
ye ke..saya belasah je...mmg diorg tak suka pasal nnti diorg mintak susu ke ape ke saya buat tak tau je asyik ngadap komputer je hehehe...
kengkadang diorg sampai bebel sendiri pasal mama dia buat tak tau je kat diorg hehehe...
teruk ek...fanatik blog namanye...
insaf wei..insaf...

Hatiku...