Khamis, September 18, 2008

Kawan Lama - Siti Zaila




Ini kan hadiah dari kawan lama saya..nama dia Siti Zaila(yg pakai tudung pink)..rindu sgt dah lama tak jumpa dia..tup tup dengar dah nak kawin...mantain je ko zaila...

Semoga kehidupan dia sentiasa gembira dan sentiasa diberkati Allah s.w.t.

Untuk Zaila...walau jauh mana pun..persahabatan tidak akan terhalang oleh ape2 halangan..ko tetap kawan aku sampai bila2...suka duka di zaman sekolah membuatkan aku rindu untuk kembali semula ke sana...

Terima kasih kerana mengingati aku dan sudi jengah blog aku nie...selalu ler jengah kalau nak tau cerita terbaru mengenai aku dan keluarga...

Jumpa lagi...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

shafa berkata...

tuh ler faedah ada blog nih...
walau jauh mn org itu..
die still leh tau perkembangan kite mll blog nih...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

shafa:
betul tu..bestlah ada blog..ramai kawan..pastuh kawan lama masih boleh berhubung walau jauh...

Hatiku...