Ahad, April 19, 2009

Kene pindah

Salam semua..

Dukacita dimaklumkan bahawa aku perlu berpindah huhuhu..

Bukan ke Indonesia hehe..tp pindah blog je kihkihkih...

Kuota untuk gambar di blog aku dah aku gunakan semaksimum yg boleh so aku dah takleh upload gambar lagi. Jadi untuk mengatasi masalah itu, aku terpaksa pindah dgn berat hati. Itulah akibat upload byk gambar tak hingat donia..

Sila pergi ke tulipmanis

Lagi satu nak mintak tolong kat kengkawan semua..aku nak cari template baru so boleh tak cadangkan laman web yg mana satu dan yg pastinye free hehe..

Ok kengkawan semua..jumpa di tulipmanis ye..

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

askum...
salam perkenalan dari ira…
leh le jadi rakan maya lepas nie kan
nanti view blogged saya lak yea...
www.ira82.blogspot.com

daa...
askum..

~PakKaramu~ berkata...

Salam ziarah dari Pak Karamu

learn quran online berkata...

You are doing a great job I liked reading you blog and I loved keep on the good work on I don’t know if I have said it already or not but great wok tack care thank you

Hatiku...