Jumaat, April 17, 2009

Shooping je hari2..

Kali ni pasal aku ni dah jadi satu penyakit plak duduk sini..asyik nak habiskan duit..malas nak kuar sbb kalau kuar mesti habis duit huhu..

Tapi kuasa membeli belah aku sama je mcm aku duduk malaysia..aku suka beli brg murah.

So kat Care4 sini aku dok punggah rak yg ada offer hehe..dapatlah yg mmg murah dan amat berbaloi..

Lagi satu kat FO mini kat sini..boleh katakan tetiap hari nak g kedai dia..padahal dah byk baju dah borong kat sana tp disebabkan aku tak dapat lagi singgah FO lain selain dr situ so belasah situ jelah hehe..boleh tengok puas hati dan pk dulu sebelum beli pasal bila dah berkenan tu bebila masa je leh g beli..

ni masa sarapan...saje je lepak kat sini pasal ini hari Khamis..kalau Jumaat sampai Ahad..jgn mimpilah aku dapat lepak cenggini..ramai org..
Aku nak amik gambau kapal terbang lalu tp helikopter je..bolehlah hehe..


aku baru je bebel pasal tak selesa nak letak pinggan dah basuh..tetibe je aku naik lepas sarapan..diorg dah letak kain plak kat singki..wah..amat diperlukan hehe..diorg mmg betul2 memahami hehe..


pemandangan gunung dari bilik aku..3 4 hari yg lepas tak nampak sbb kabus je..tu dr jauh nampak Tangkuban Perahu yg aku pernah lawat hari tu..


kasi dekat sikit..haaa..mcm perahu terbalik kan? pasal tu nama dia Tangkuban Perahu hehe..


Tingkap dan pintu sliding tak leh bukak dan berkunci..nasib baik tak leh sbb kalau boleh bukak puaslah nanti aku nak pk camne nak elakkan budak2 ni jgn bukak pintu dan tingkap situ..


aku dah lama teringin nak beli kasut memandangkan aku dah beli 4 biji gam UHU utk tampal tapak kasut aku yg ternganga cam mulut buaya..tp masih tak berjaya..ntah apsallah kat sini dia nak buat hal..kalau aku tau..takkan aku bawak kasut tu ke sini..


so inilah kasut yg aku rembat kat sini. harganya 25ooorp..ni paling murahlah ni..buat sementara sbb nanti nak g beli kasut yg mahal sikit hehe..ramai tau yg pakai kasut gini..mula cam kelakar je tengok tp selesa sgt..


Yang ni aku tak tahan godaan hehe..kalau pergi je Care4 tu mesti aku pegang beg kamera ni. harga 41900rp..mula pk tak nak beli tp tetibe aku asyik termimpi2 je..so utk elakkan aku tak tido mlm so aku belilah jugak kihkihkih...


ni ler tempat yg aku selalu shooping..beli baju..murahlah sbb paling mahal pun baju 50000rp kalau kat malaysia tu dlm belasan ringgit je. yg aku suke sgt pasal baju kat situ saiz besar dan mmg kenelah dgn aku yg cam anak gajah ni hehe..


ni baju hubby..masuk 2 helai ni maknanya dah 4 helai dah baju yg jenis sama tp warna berbeza hehe..dia kata suke pakai so aku belikan pasal aku dah takde ape keje kat sini melainkan shooping hehe..


Ok..itu jer..

Sebenarnya ada lagi 5 gambar yg tak berjaya aku upload pasal kuota utk gambar dlm blog aku dah habis huhu..pasni aku terpaksa update tempat lainlah..nantilah aku pk camne nak settlekan masalah aku ni..

Jumpe lagi..tata..


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

atie berkata...

shopping jangan tak shopping nrina,bukan senang nak gi lagi nih...

julietchun berkata...

sekali shopping juta2 abis,kaya sungguh,kekekeke

julietchun berkata...

sekali shopping juta2 abis,kaya sungguh,kekekeke

De' Sal berkata...

sonot kalau dapat shopping ari2 ya...tapi tak boring ke, terperuk kat bilik tu.

Rintusir cuttack berkata...

These types blogs will encourage our self to get knowledge about this types. Thanks looking for more good techniques..and thanks for sharing this most important information..... . I want to let you know that I posted a link to your blog in Quran

Hatiku...