Khamis, April 09, 2009

Sampai Bandung dah

Aku sakit hati betul dgn komputer dan mouse ni..terutama si tikus ni..rasa nak bagi racun je kasi mati hish..pasal dia aku kene buat entry ni byk kali dan kene upload gambar pun banyak kali..

Apapun..berada di sini tak mcm aku marahkan tikus ni hehe..kat sini best..

Tapi ada berita tak best masa aku sampai di Bandung ni..seramai 24 org terkorban tapi semua askar..ni kes sama mcm NURI..faktor cuaca dan kapal yg dah usang..






Ni kat LCCT..tu je beg yg kitorg bawa..kalau ikutkan hati nak bawa rumah sekali..tp hanya itu je yg termampu hehe..











merenung dan bertanya..bilalah nak naik ni..tak sabar sungguh hehe..


Tengah menunggu..penerbangan lewat dlm 20 minit..











Saje nak tunjuk yg aku dapat rasa jugak roti yg penah Cik Linn bitau tu hehe..mmg sedap dan habis sebungkus..ntah lapar atau mmg sedap muahahaha....


naik dah..bukan aku je yg tak selesa dgn telinga berdengung hehe..anak2 pun merasa terseksa dan tak tentu arah korek telinga hehe...





Anak2 duduk kat hubby..tapi baris kosi aku hanya aku je so lepas berlepas si Zarfan duduk kat aku dan siap tido lurus kaki lagi hehe..


Kat Malaysia lagi ni..baru berlepas..mana ntah tempat ni..Apapun aku rasa seram sgt pasal aku ni suke tengok Air Crash Investigation so perasaan terhempas tu terbawa dlm hati hehehe...


Ni dah sampai..mabuk..pening..nak muntah..nak buang air besar..semua ada kat budak sorang ni..dia yg paling tak selesa dlm kapal terbang..dan nak turun cepat ngeh ngeh ngeh..


Ni bilik tido..


almari..ada dua, satu lagi kat bilik kerja..


tv kat bilik tido..ni tv aku pasal kat ruang tamu pun ada tv so itu utk anak2 tengok kartun hehe..


Tempat budak2 ni berendam..Zikry asyik nak mandi je..pantang baju kotor sikit terus nak mandi..


aku suke betul design singki ni..tak basah baju aku hehe..





bilik kerja..tempat hubby buat keje dan bertenet hehe..tenet free ok kat sini so aku mmg bukak komputer 24jam tp takde pun depan komputer tu hehe..


dapur yg cukup lengkap keperluan..ada dapur..periuk pinggan cawan senduk segala..rajin dgn tak je nak masak muahahahaha...


siap meja makan..


siap lampu tau..hehe..yg aircond tu mmg jarang bukak..sejuk wei..tp yg pelik..tak on pun tetap sejuk..mungkin cuaca bandung yg tak bape panas kot hehe..


ruang tamu..anak2 tengah tunjuk skill melompat


tv lagi..ni utk tengok kartun hehe..


Ok..takat ni je..bersambung lagi ye..aku penat sungguh nak mmg nyakitkan hati dgn mouse ni...jap lagi aku nak campak terus kat bawah hehe..



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

julietchun berkata...

hepi sungguh yer.ade torchlite utk emergency tu,:D

Yulie Elveera berkata...

wahhh, seronottla disamping zoff sajaaa.. ni yg gatal nk kem baju kerawang2 nii..boleh?????????? hehehe

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

juliet:
happy bangat di sini hehe..

yulie:
kalau berjumpa bisa mungkin itu dong hehe..ko nak warna ape? aku ni jahiliah sikit pasal baju sulam dan berkerawang ni pasal aku mmg tak minat baju tu hehehe...harap bagi detail ye..

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. smpi sudah ya.. eemmmm nice ler bilik kat sana.. heh.heh..heh.. jgn lupa ole2 dari Bandung ya

atie berkata...

hai nrina udah di bandung yooo..bestnya. Bilik pun nampak ok je

Hatiku...