Ahad, April 05, 2009

Jenjalan kat Mata Malaysia plak hehe..

Aku masih lagi di Melaka..Malaysia hehe...

Isnin baru berangkat ke Bandung..

Kebetulan aku nak hubby belanja makan ikan bakar..janji yg lum ditunaikan sejak dia mula balik ke sini...

So alhamdulillah..pegilah kitorg dan mak mertua aku pun ada sama pasal dah lama tak tido rumah aku dan nak jumpe sebelum berangkat ke sana..

Keadaan kat tempat makan tu amat tidak memuaskan hati..lauk pun hmm..bolehlah pasal org ramai giler...dgn keadaan anak2 aku yg tak leh dok diam so kejap jelah..bungkus je..

Pastuh lalu kat Banda Hilir..nampak ler Eye On Malaysia dari atas jambatan yg kitorg lalu..mak mertua aku tanya amenda tu..so hubby pun teruslah pusing kete menuju ke situ...

So naiklah kitorg mata malaysia tu hehe..tp waktu malam..nampak gelap dan lampu je..

Asalkan mak mertua dapat merasa dan anak2 gembira..

So layan jelah gambar ye hehe..






























post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...