Selasa, April 14, 2009

Sakit dan Sihat

Seperti yang aku bitau kat entry sebelum ni..aku sakit perut..kene cirit birit pasal makan makanan tepi jalan..kuih bala2 tu..rasanya pasal tu ataupun nasi goreng tu ntahlah..

Yang pasti 2 hari ni adalah hari yg paling terseksa pd aku pasal temu janji aku dgn toilet amatlah kerap dan aku terpaksa terperap dlm bilik..

Ntah hape bakteria ler yg dok dlm perut aku nie...serik nak makan makanan tepi jalan lagi huhu..

Nasib baik hanya aku je yg mengalami masalah tu...anak2 ok alhamdulillah. Hubby plak muntah2 dan mabuk hehe..maybe aku mengandung huahuahua...

So disebabkan aku tak leh kuar dr bilik so hari minggu hanya duduk dlm bilik...tak dapat nak shooping..sampailah hari isnin..tak makan kat luar so masak dlm bilik je hehe..


ni strawbery hari tu...dah byk yg tak leh makan..separuh buang je pasal dah lembik dan berkulat..


Malam jenjalan g Carrefour lagi utk beli brg nak masak..budak2 ni sebelum tu memain kat situ..puluh ribu jugak habis..tp rupiahlah hehe..5000 rupiah dapat 4 coin so murahlah..


ok puan2..makcik yg sakit nak masak tp ni dah habis masak pasal tu baru teringat nak amik gambar hehe..tengok ler brg2 tu..penuh atas meja..dah mcm rumah sendiri hehe..


ada buah dan sandwic..itulah makan malam kitorg hehe..


buah anggur tempatan


ada salad..sardin dan daging burger..


tada...siap..utk ditelan..lengkap dgn mayonis,keju,sos..tp aku tak selera..hanya makan satu je..hubby telan 2 hehe..Zikry dan Zarfan pun satu je..


Pemandangan dr bilik..hujan lebat masa ni..ada kilat..


tengok tu..kalau tak kabus tu..leh nampak gunung dr jauh..tp mmg sejuklah tempat ni..


ni hari ni..lepas sarapan aku lepak kat kolam dulu..tak ada org..hari minggu hari tu mmg ramai org..hotel ni dekat dgn lapangan terbang so mmg nampak kapal terbang nak mendarat..kuat betul bunyi kapal terbang tu kalau duduk kat luar ni..sbb klu dlm bilik tu tak kuat sgt bunyinye


diorg minta baju mandi tp aku malas nak bawa..panaslah skrg walaupun berangin..lagipun aku nak g shooping kat bawah hehe..nak beli roti lagi pasal dah habis hari tu..budak2 ni suke plak makan roti dgn burger tu..





aku yg asyik berpeluh..





ni ler pintu yg menghubungkan hotel dan kawasan membeli belah..dlm pintu tu ada lift..aku masa ni lepak makan aiskrim jap..


wah..hirup tak hingat..ni 5000rp


yg ni lagi dasyat..aiskrim akupun dia sapunye..tp aku mmg takde selera pun nak makan aiskrim hehe..bukan diet tp ntahlah..nafsu makan kureng sikit..


Kalau hari biasa ni aktiviti tak banyaklah..kene tunggu hari minggu sbb hubby cuti. So duduk dlm bilik tenet ataupun tgk tv..tido..hehe..


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

6 ulasan:

Ciklinn berkata...

seronoknya...lin lak terasa2 pergi sama....teruskan lagi... mana tau ada rezeki tinggal print jer citer rina ni wat panduan..hehehehhe

rina tau tak apasal linn takleh masuk kat ruang komen yekr... dia kuar yg java2 script tu.. huhhuh

Tanpa Nama berkata...

Laa........ingat nak masak apa tadi...rupanya sandwhich je...hu hu..tak glamour laa....

julietchun berkata...

lamanya cuti2 bandung

atie berkata...

moga cepat sembuh ye...leh g shopping dan berjalan lagi kan

ANAKIRANA berkata...

brp lama kat sana?
aduh ketinggalan entri byk sgt..sbb takleh masuk blog awk ni..asik operation abort jer

CuTeMiUt78 berkata...

lor.. gitu ke.. sian nrina.. semoga cepat sembuh ya.. wah... siap blh masak2 gitu..heh..heh..heh. berapa lama kat bandung tu..

Hatiku...