Jumaat, April 10, 2009

Mandi Kolam yg sejuk

Aktiviti seterusnya..mandi kolam jelah..

Aku malas nak join..sebenarnya kolam tu sejuk giler air dia..tu pasal budak2 tu suka main kat atas je..diorg lebih suke mandi dlm bilik air pasal ada air panas hehe..

Diorg dah ada baju mandi..tu aku baru beli kat Carrefour hehe..harga 39900r. Dalam RM16 kot kat Malaysia..aku rasa cam murah lak so belilah..tp saiz itu je yg ada..setahun jelah budak2 tu leh pakai..





















Si Zarfan kesejukan..kejang satu badan bila angin bertiup hehe..





Yang aku pelik tu..aku baru lepas sarapan..kolam mandi tu dekat je dgn tempat sarapan. Tp pelayan kat situ datang kat aku dan tanya aku dah habis sarapan ke? Padahal dah nak dekat kul 11..so dah mmg aku tinggalkan meja makanlah. Dia tanya lagi bisa dikemasin sarapannya..boleh, jawap aku..dasyatlah diorg ni hehehe...penuh budi bahasa...


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

lor.. budak2 berdua tu je ke yg mandi kat kolam tu.. takde org lain ke.. heh..heh..heh.. memang sungguh berbudi bahasa pelayan2 disana tu ya

Cheritera Kami berkata...

yg kurik itu kendi yg merah itu saga..yang cantik itu budi yang indah itu bahasa...

kita akan jd berbudi bahasa kan bila org berbudi bahasa dgn kita...

Hatiku...