Jumaat, April 10, 2009

Shooping je

Besoknye..keje aku mestilah merayau hehe..

Lepas sarapan..ape lagi..dah dekat pun dengan Carrefour ni..mestilah shooping hehe..nak beli keperluan dapur dan makanan ringan..

Wah..bukan je sekali dlm sehari..sampai 2 3 kali sehari..melampau..sampai dah muak agaknye diorg pandang muka aku ngeh ngeh ngeh...

Apa yg aku kagum kat hotel ni..security dia mmg dasyat..sape yg takde kad slot(kunci bilik) tak leh naik kat bilik..kat lift lagi perlu masukkan kad slot tu utk tekan nombor bilik..kalau tak..mmg tak dapat naik ler nampaknye hehe..

Nak g shooping pun sama..ada satu pintu yg menghubungkan hotel dan bangunan luar yg jual mcm2..kira cam mall jugaklah. So kalau hilang tiket tu..nangis jelah kat pintu masuk tu hehe pasal takleh masuk tanpa kad slot tu..

Mcm2lah jual kat sini..tempat makan pun banyak tp cam tak menarik je hehe...takat ni aku dah habis ratus ribu jugak..

Keliru dibuatnye dgn duit sebanyak tu..siap aku leh tanya lagi..eh bape keping nak ni hehe..malu je..

Harga beli brg kat Carrefour ni same je harga kalau kat Malaysia tu..

Tengok channelnye..54 beb..tp aku tengok tak sampai 5 channel je hehe..yg lain tak paham
Ni ler jam yg aku beli rosak alarm tu..dah tukar..so dah ganti lain hehe..
Aku amik katalog je..biasalah aku kan suke membaca katalog hehe






Ini ler jam yg dah tukar..so hari ni je pegi Carrefour sebanyak 3 kali hehe..sbb aku dah pegi pagi dan petang..bila hubby balik pun pegi balik pasal nak beli toto tp tak jual dan aku tukar jam..




Ada 3 tingkat nak shooping hehe..tp tak semua aku pegi..takat cuci mata je..rasa mahallah..


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. kat sana pun ada carrefour ya..uish dasat aarr security kat sana

julietchun berkata...

bagus security dorang camtu sebab kita jadi guest ni taklah rasa takut di ceroboh.

Hatiku...