Selasa, September 18, 2012

Dah kemas dah...

post signatureSetelah berhempas pulas mengemaskini blog ni akhirnya berjaya juga dan hasilnya sgt simple.

Aku x taulah masalah apa sbb tiap kali bukak mesti kuar page mcm iklan so aku rasa mesti gajet atau widget yg mcm virus kot.

Yg sedihnya setelah satu persatu aku buang tapi masih lagi ada. Buang dan buang lagi masih juga ada. Ada masalah tu lah maknanya masih x bleh bukak blog ni. Akhirnya yg paling akhir aku buang.... barulah xde. So klu lagi tadi aku buang widget tu je dah tentu aku x perlu buang yg lain tadi huhuhu..sedih ni..

X silap aku yg terakhir tadi aku buang widget utk search blog ni. Lagi satu list friend... tapi xpelah.. x kisahlah. Asalkan blog ni masih berfungsi seperti biasa dan yg paling penting Nuffnang aku tu hehehe....

Rajin2 ler lawat blog ni ye walaupun x hapdet sgt sbb aku dah pindah blog lain. Blog ni dah x leh upload gambar katanya...dah penuh kuota..

Ok tu je nak cerita. Jumpa lagi hehe..


(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh






1 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

salam kenal akak :)

golek2 sampai sini i follow ..hihi

Hatiku...