Selasa, November 25, 2008

Stok Kain Baru...

Eh ni pehal si lipas nie hehe...

Aku ni kan mama pendengki...aku suka takutkan diorg dgn lipas...

Aku heranlah...kat rumah ni asal jumpe lipas je mesti dia tengah nazak...yg ni idup lagi tapi tak leh bangun dah...

Agaknye bila dia kuar tu kira nak matilah hehe...klu yg sihat tu ade ler mana2 nyorok...

Aku nak citer pasal stok kain yg baru datang...tak byk tapi byk gak hehe..lum lagi bagi kat ejen..so sape2 yang berminat nak jadi ejen jual kain..sila bitau aku..nanti aku bagi komisen yg amat lumayan hehe...ni bukan lawak tau..ni betul2...




aku saje letak kat tempat laluan supaya halang dia jgn lalu...





nilah stok kain baru...mmg cantik2..rasa cam aku nak semuanye hehe...






Ok..itu jelah nak bitau...

Sesiapa yang berminat boleh hubungi email aku..zoffnrina@yahoo.com



(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

KTS berkata...

wah... kalau aku, pasti meroyan tgk kain byk2 camni...

seronok :D

Atiqah Adnan berkata...

eeii.. manyak nye kaen.. tp duit takde... heheh tp nak tgOk juga..

ANAKIRANA berkata...

wahhh cam best jer ...awk wat bisnes ni ek..

CuTeMiUt78 berkata...

uiishh.. memang pembekal kain ke.. eh.. kita berminat la.. tapi blh ke hntr sini.. kita jauh nun di batu pahat johor

UnGu VioLet berkata...

akak, ade tag yang mengena utk akak, dtg ambik kat blog mar yer.. And bt yer kak.. cyg slalu dr mar...

atie berkata...

Akak elergik sikit dengan kain ni...x tahan godaaaan...

Ciklinn berkata...

haiyooo itu lipas mmg jahat lorrr....
wah mayak cantik lor itu kain2....

akak kita dah buat keje umah... sori yer lambat buat....
hehehehheh akak lak dtg umah amik kilija.... :)

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kutaksempurna:
akak dah agak..utk org yg suke kerja tangan ni mmg suke tengok kain....amacam dgn jahitan manik..makin menjadi ke hehe...meh ler beli kain leh jahit manik byk2..

atiqah:
tengoklah..tak kene duit tapi klu amik kenelah hehehe...

kirana:
ha'ah...kecil2 je dulu...dah ok nanti leh bukak cam jakel kuikuikui

cutemiut:
batu pahat? hmmm...mcm jauh..tapi takpe nanti saya bincang dgn hubby..

unguviolet:
iye ke..ok nanti akak datang amik hehe..

Kak Atie:
hehehe...saya lebih alergik pada baju yg siap...mau beli saja tapi duit takda..hehe...

ciklinn:
hehe..balas nampak...

Hatiku...