Khamis, November 20, 2008

Hasil Perniagaan

Inilah hadiah untuk keluarga dari Hubby..hasil daripada perniagaan yg kitorg jalankan..

Sebenarnye ini adalah sebahagian aset dari syarikat znrina collection. Kereta ini akan digunakan untuk angkut stok dari banyak tempat...

Kereta yang sedia ada tak boleh pasal mendak hehehe...lagipun tak byk brg leh muat nak hantar kat ejen...

Aku...takkan aku bawak kot..tak reti..seram..cukuplah digunakan hubby je...

Ni pun dok berposak kuarkan kete aku yg dok terselit kat dlm...kang nak kuar g tengok mak..mmg tak ler aku nak alihkan sendiri..hehe..

Apepun aku tetap sayangkan wira aeroback aku..kete idaman dari zaman sekolah tau...walaupun bukan beli duit sendiri tapi hasil jual kete lama baba dan tetiap bulan hubby yg langsaikan hutang hehe...dan kete tu walaupun bukan baru aku tetap sayang...sayang sgt..sbb atas nama aku hehe..kira harta akulah...

So ini adalah kete baru yg pertama kali buat hubby dan aku sekeluarga merasa...selalu dok beli kete secondhand je sbb tak mampu hehe...


hubby bawak balik mlm tadi...hujan...





Plastik tak bukak lagi tau...hehehe...


pandangan sisi





dah besau gedabak depan rumah...nampaknye kete ni asyik kuar masuk rumah hanya beri laluan utk kete aku parking kat dlm tu je hehe...sbb utk dia kuar jenjalan..hanya hubby je bleh hehe...





amat bergaya my hubby bawak hehe..walaupun terasa janggal...


ni bleh kasi pecut nie...uihs jgn..ingatlah org yg tersayang...








Posing di sisi kereta baru miliknye...




Ok...itulah hadiah utk keluarga...dapat pada hari lahir Zikry yg ke 4...

Untuk Zikry...petang ni kot hehe...kesian dia tunggu lama tapi dia bukan tau apepun hehe...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

cendawanintim berkata...

alhamdulillah..murah rezeki..

ANAKIRANA berkata...

waweeee besnyaaa keta baru ..tahniah2...

CuTeMiUt78 berkata...

alhamdulilah... murah rezeki...sesuai ler ngan hubby..

Tijah berkata...

wahh!!! best tu kalu dapat bediri kat blakang sambil amek angin. cam citer gubra...

Cheritera Kami berkata...

Best..best..blh picnik kat bakang tu...hehehehehehe

KTS berkata...

congrats... wah... seronok gi piknik ni...

Ibnusinaputra berkata...

salam sis..oo befday ank sis 19 november yer..ala xsame la cm 2,saya dh lepas lame dah..heheh...ingtkn name zikry befaday pun same ahakssss..ape pun semoga sis hsband n anak2 bahagia hnga ke akhir hayat..semoga dlm keberkatan rahmat NYA...AMIN YARABB

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

cendawanintim:
alhamdulillah...

kirana:
tq..baru pertama kali merasa hehehe...

cutemiut:
alhamdulillah..

k.jah:
hehehe..nanti saya nak try buat camtulah..sah tercabut tudung hehehe...

wawa:
itulah..nanti siap nak bawa tudung saji sekali hehe...

kutaksempurna:
jgn kata picnic...nak jelajah dunia ni hehehe...

ibnusinaputra:
amin..tq..alhamdulillah...

Hatiku...