Rabu, November 21, 2012

Rombongan Zarfan (3)

Sekali lagi ikut Zarfan g rombongan prasekolah dia.

Kali ni pergi kawasan Ayer Keroh plak. Aku ingatkan g Zoo rupanya g Taman Rama-rama. Jelak dah. Memula aku ingat diorg g naik Menara Taming Sari dan pergi Muzium Samudera..itu yg beriya nak g tapi tak huhu.

Tak kisahlah nanti lain kali bawa anak2 g Muzium Samudera tu.. kasi diorg naik kapal besar hehe. Macam mama dia yg beriya nak naik kan hehe.

Ok..berbalik pada cerita. Aku masuk Taman Rama-Rama tu kene RM8 huhu rasanya macam naik harga je. Kanak2 plak kene RM5. Aku bawa Zikry, suruh dia ponteng sekolah hehe. Bukan belajar pun kan. Saje nak bawa dia jalan2. Aku tak bawa Zahran pasal nanti takut tak terkawal keadaan dgn aku yg kendong baby ni. 

Bila ada kat sana..melaram bergambar jelah kitorg ni. Aku dah ketinggalan masa tu ikut bebudak prasekolah. Beg aku hampir hilang sbb Zikry yg bawa tapi dia tinggalkan kat kerusi...hishh budak ni... Nak balik naik apa nanti... segala benda ada dlm tu..hp, kunci kete, duit.. jgn buat hal. Hilang mood aku jap..

Pendek kata aku kat sana buat hal sendiri je dgn Zikry. Pastu budak2 tu g makan pastu g Taman Seribu Bunga. Itupun aku dah jelak pegi. Jadi aku tak join diorg dah lepas balik dari Taman Rama2 tu pasal aku dah sgt ketinggalan sbb nak bagi baby susu lagi.

Sudahnye pastu aku g Tesco Melaka...shopping ler ape lagi hiiiyaaaa...

Balik dr situ baru amik Zarfan kat sekolah...








Aku beli puppet...mmg mencari sgt benda tu. Hadiah utk Zahran yg tak ikut hahaha...




post signature

1 ulasan:

shafa berkata...

bestnyer dpt gi jalan2..
btw just nk gitau mcm mn Hafiey jatuh tuh...
Hafiey jatuh dlm bilik dgn bibik ms saya n husband gi keje...
well hanya Allah yg tau betul ker tak die jatuh dlm bilik air bile tgk keadaan die yg blh dikatakan kritikal n skull yg retak...
mcm xlojik tp malas nk pk byk..
redha dgn ketentuan Alla n cube berusaha utk Hafiey...

Hatiku...