Khamis, Mac 26, 2009

Mandi Manda Cuti Cuti Malaysia

Tujuan hubby balik pun utk merehatkan diri dan meluangkan masa bersama keluarga so disebabkan perancangan yg dibuat secara spontan je dan ditambah dgn cuti sekolah plak so kebanyakan hotel mmg penuh..

Memula nak g tempat lain...hotel kat tepi laut tapi bila pk budget mcm tak cukup so tempat yg di tuju ialah Tiara Beach Resort kat PD..

Oklah tu janji anak2 happy dapat berendam dlm air..

Dapat satu bilik apartment...2 bilik..kitorg pegi dgn kawan hubby..so 2 keluarga..kongsi apartment tu..dah itu je yg tinggal..blok E


Cube cari mana aku hehehe...


nampak benda yg itam berterabur tu..tu selipar kitorg ler hehe...




byk jugak tambahan yg aku perasan sbb penah pegi sini masa hari keluarga dulu..


bilik dekat dgn pemandangan sini so mmg cantik..kapal terbang lalu pun nampak jelas dr bilik..





lepas habis aku tiup pelampung besar aku tu..g sini lak mandi..








ni aku..tgh tiup boyar tu...hilang nafas aku...


ni tambahan mainan yg aku perasan..dulu takde ni...


Korang tau tak..aku pestaim naik gelunsur yg tinggi tu..aku belasah je walaupun utk budak2 sbb aku tengok ada budak yg lebih besar dari aku pun lepas naik muahahahaha....

Pastuh aku puaslah bawak anak aku jugak g main gelunsur tu..padahal aku yg nak kihkihkih...



memalam kat sana ada hiburan..tp ada jugak jualan so ape lagi si Zikry tu...


Pistol air yg dimintaknye..mmg dah lama dia nak pistol besar tp tak sangka plak besar gitu pistol yg dia idamkan tu..


muka lepas dah kayakan cina yg jual pistol air tu...


Zarfan pun dapat jugak walaupun dia tak mintak..tak nak dia gado je nanti bila dah balik bilik..


Kecik sikit pistol dia...dua2 tu RM50...tu pun lepas mintak tawar..nasib baik kawan hubby yg sponser ehehe...


ni anak2 kawan hubby tu..3 org..yg sorang lagi dgn ibu dia..











budak ni tengah nyanyi..











aku suke pokok ni...pasal bila bunga dia gugur mcm cantik je kat tanah..


dah nak balik ni...dlm kete menuju ke tempat makan..














ni tempat makan tu...








Fuhh...aku semput tengok harga..tp bukan selalu pun merasa makan tempat camni hehe...tp kalau aku sekeluargalah..takkan pilih tempat makan ni..aku lebih rela makan kat warong biasa je hehe..











Inilah kawan hubby abg Hamzah dan isterinya...








Kitorg amik yg Kau Pad Set tu..rm15 sorang huhu...tak termasuk air lak tu...


berdua dgn mu..pasti lebih baik..


air aku..karot susu..tak sedap plak rasanya..tak kene pasal patut order air masam ler kan bagi pecah lemak hehe...


haa..tengok..ni ler yg harganya RM15 tu..sepinggan je..


Udang dia mmg besar dan byk jugak dlm tu...mmg sedaplah..giler tak sedap..dah ler mahal..


Kitorg kat sana 2 hari 1 malam je..lepas balik dari sana terus balik kampung 3 hari 2 malam..

Baju mmg berlambak habis..tu dah kering malas plak nak melipat..dah mcm gunung kinabalu dah..siap ada puncak lagi melebihi bakul hehehe...

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

wah syoknya cuti2 malaysia..saya tak pnah gi bcuti kat resort sobsobsob

Yulie Elveera berkata...

nor, aku pasan mcm ko dh slim sikit (esp tang muka..).. good job!.. syok ye zoff balik (bahagiia betul muka ko).. kem salam zoff

julietchun berkata...

besar kolam renang tuk bebudak tuh, tak penah tgk kat tempat lain kecuali kat sunway lagoon jer.

farinajaafar berkata...

waaaahh..bestnya kak..hehehe
nnt balik kg nak mandi pantai lak..huhuu

Hatiku...