Selasa, Februari 03, 2009

Dah tiba masanyer...



Surat ini telah diterima hari ini...MyEm0.Com

Hubby g KL tadi amik...

Sudah tiba masanye...aku tak tau nak buat apa sekarang...MyEm0.Com

Sangat risau...apa akan jadi seterusnya pada kehidupan aku nie...dan bagaimana dengan hari2 yang mendatang...MyEm0.Com

Mampukah aku untuk melalui perpisahan ini...dan mampukah aku hidup selalu dalam keadaan yang bakal aku lalui ni...MyEm0.Com

mama sayang sgt kat ayah...mama tak sanggup nak hadapi perpisahan yg terlalu lama...MyEm0.Com


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

Tirana berkata...

Nrina...

Nrina cerita tak habis..Hubby nak ke mana dan berapa lama? Kenapa tak ikut? Allah..banyak pulak bertanya..

Jika boleh, ikut lah. Jika tak boleh ikut, bersabar lah. Kak Tirana tahu Nrina mampu menghadapinya. Kalau kak tirana boleh, kenapa Nrina tak boleh. Last 2 years, kak Tirana kena tinggal selama setahun bila hubby kerja di melbourne. Lepas setahun kawin, kak tirana terpaksa berpisah dengan suami selama lebihkurang 3 tahun bila kak tirana kena tinggal di Adelaide untuk menghabiskan pengajian.Sekarang ni pun kena tinggal jugak..weekends aje baru jumpa sauami.

Yes, we can do it. Kuatkan semangat...

Suzi berkata...

salam nrina...tulah cerita tak habis...
betul cakap tirana...kalau blh ikut...ikutlah..itu lebih baik. kalau dah terpaksa berpisah..apa nak buat byk2 sabar...kadang2 sesekali berjauhan itu baik juga...bertambahlah rindu...makin rindu makin sayang...hihihi

alia berkata...

PJJ perkahwinan jarak jauh la plak..erm....klu bleh ikut...ikut jer lah...syok aper.....

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
perkara ni dah dibincang lama lepas saya genti keje lagi...suami akan bekerja kat indonesia...tp saya tak nak pk sbb dah puas pk dulu dan tak sanggup nak hadapi..doakan tak jadi tp jadi jugak...

insyaallah saya leh hadapi..

suzi:
nak ikut tp rasa tak mampu nak hidup kat sana...anak sekolah kat sini dan kat sini selesa...berbanding kat sana tak tau keadaan camne...

alia:
ntahlah tengah pk lagi nak ikut ke tak...

♥maziah♥ berkata...

owh husband g indonesia ke kak?
bape lame g? akak xleh nk follow ke?

sabar ye kak..

Kapten Luffy berkata...

Jauh tu pergi indonesia... napa tak ikut jer?

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

maziah:
susahlah sbb kemudahan kat sana tak sama mcm kat sini...malas nak kene buat semula selepas dah selesa kat sini...

monkeydluffy:
malas sbb sini best hehe..kat sana takut susah nak g jenjalan shooping hehehe....

Yulie Elveera berkata...

jadi gak zoff pi eh nor? emm, nk ikut risau gak sbb diorg ckp kualiti air semua mmg tak sama ngn kat sini. tapi nk dok sorg2 ngn anak2 kat sini, ya allah berattnya rasa. aku pun takleh imgine camner. takpe nor, aku tau ko kuat. smbyg istikharah byk2 k. kalau ikut demand mcm2 kat kompeni.. diorg tu tau tukar2kan org je ikut sukati2 (aku lak emo.. emo kene pindah kl tak abis lagi)..
make a right choice ya! good luck

Hatiku...