Jumaat, Januari 09, 2009

Lagi cerita Aiman Zikry

Setakat ni mmg cerita pasal Zikry jelah hehehe..pasal aku bukan ade citer sgtpun..duduk rumah mcm biasa dan jaga mak...same je..

MyEm0.Com

Ni hari ke tiga nak g sekolah tadika tu...pasal lewat tido so dia ngantuk giler..tak nak bangun mandi..aku ape lagi mengamuk ler pagi2 pasal dah lewat..15minit lagi nak kul 8am masih tak mandi lagi...

Lepas siap..ayah dia yg hantar..dgn muke monyok...tapi dah sampai sana..ceria semula pasal jumpe kawan..


mood tak elok pepagi...tak cukup tido..


nak naik basikal g sekolah tapi ayah dia yg hantar so tak payahlah...














ni cerita hari ni...dia happy dan ceria pasal tido awal dan bangun pun senang..tak ler aku jadi singa pepagi...ehehehe...so dia g naik basikal..


Zarfan tak naik sbb nak balik kang dia leh naik basikal Zikry..














Zarfan pegang roti tp tak makan pun...


ni dah nak sampai dah...happy tengok dia suke g sekolah..aku plak rasa nak duduk kat sekolah tu tengok dia belajar camne sbb klu dgn aku..10% pun tak leh nak tumpukan perhatian..

Itu jelah...

Cerita hal aku hmm..aku sedang mencabar diri aku...tapi masih rahsialah..klu berjaya baru aku akan bitau hehehe...

Bermula 7hb Januari 2009..akan bermula episod baru utk aku...keputusan dlm sebulan..jika berjaya hubby akan beri ganjaran...tak sabar nak tunggu sebulan hehehe...

MyEm0.Com



Glitter Photos

5 ulasan:

Ciklinn berkata...

alahai cutenyer gi sekolahnaik beskal....


linn pun geramm kalau aliff susah nak bgn..mlm suh tido cepat tak mau..pehtu pagi2 susah bangun..

apakah episod baru itu... nak tau nak tau.... nnati bgtau yerkk

Sasha berkata...

cutenye!!... bila masa...lah diorg ni mmbesar?...
Nrina pun jd singa pepagi? kikikik... tension kan? kite cuba tahan marah... sbb kalau marah rezeki lari wooo...

Raji and Yeen berkata...

wahhhh...
;D
rse cm nk msuk tadika balek larh~
hahaha
xD

Cheritera Kami berkata...

bebudak mmg camtu..wa dl time memula masuk skull pun pyh..mihahahaha

atie berkata...

nrina akak dah jawab tag ya.hihihi

Hatiku...