Selasa, Oktober 16, 2012

Nak tidur awal...

Aku perlu tidur awal sebab esok nak ikut anak g rombongan hahaha...

Tak malu kan mama dia menyibuk ikut anak hihihi...

Aku pernah buat masa Zikry 7 tahun. Ikut dia g Taman Rama-rama.. seronok sebab cikgu semua kenal aku mama Zikry dan layan Zahran, siap ada sorang cikgu lelaki tu dukung Zahran haha..
Cikgu perempuan yang lain buat muka bengkek je dgn aku.... mungkin ada yg labelkan aku macam penggoda kot huhuhu...

Yelah... mana ler ada sgt mak budak nak ikut anak pergi rombongan ni.

Aku bukan tak percayakan anak tapi aku nak join seronok berjalan dlm group yg ramai... meriah sikit dgn ada budak2 ni. Kalau aku berperangai macam budak2 pun tak ler ketara sgt kan hihi..

Kononnya nak tidur awal tapi ni dah kul bape? Apsal tak tido lagi...hmmmm.... 

Hidup seorang blogger..ginilah..



2 ulasan:

Myra Jay berkata...

Ok pe ikut rombongan anak ni, at least kita dapat berkenalan dengan cikgunya dan boleh pantau anak sekali ;D

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

Betul tu Myra.. bukan cikgu je kenal mama diorg ni... kawan2 dia pun kenal sgt dah hehe..

Hatiku...